{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

RIGTIG god træning idag ! :) {{forumTopicSubject}}

En K A N O N dag ude ved hestene ! smiley

Jeg kom ud til hestene idag og stod og snakkede med de to i løsdriften.. Ejeren kom ud i stalden med en lille gave til mig .. Jeg åbnede den og der i var der et VIRKELIG fint billed af Texas i glas og ramme smiley Jeg pakkede den ud i bilen og vendte tilbage til ejeren igen.. Vi snakkede kort frem og tilbage, hun spurgte så om jeg ikke ville tage Hingste-Følle ( Avalon ) ud på banen lidt.. - Jeg sagde selvfølgelig jo smiley
- Avalon er en hingste plag på lidt over 2 år.. Han har desværre ikke været meget i hænder, men han er virkelig en dejlig en alligevel smiley
Jeg havde "forventet" at han ville give nolge hop både på vej hen til banen og på banen.. Meen det generer mig så ikke.. Til min forbavsning gav han kun et lille bitte hop, og ellers gik han sååå fint derover..
Ude på banen trænede vi gå/stop/bak og LIDT flytning af forparten.. Han klarede det bare super flot. Han kiggede selvfølgelig lidt på de andre heste på folden ved siden af, men ellers var han bare en lille stjerne smiley

Derefter hentede jeg "min Hvide Prins", Texas ( Som pt. er sort/grå af mudderet ).
Først gik vi bare rundt på banen med "gå/stop" for de mindste krop signaler... Så øvede vi flytning af for- og bagparten og side bevægelser.. Dem er han ved at blive rigtig gode til - han mangler bare lide at lade være med at "give for meget" tilbage.. Altså hvis jeg beder ham om en lille ting, så gør han det lige en eller to tand ekstra.. Altså "over-arbejder.."
Derefter fik jeg ham til at trave lidt rundt på banen mens han lyttede på mine verbale signaler og til sidst havde jeg lagt en bom efterfulgt af et lille bitte spring som han lige skulle over nogengange .. <-- Super, gamle, dejlige, pony Texas smiley

Ville bare lige dele en virkelig dejlig dag med to über gode heste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIGTIG god træning idag ! :)
Kommentér på:
RIGTIG god træning idag ! :)

Annonce