{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Er det pinligt..? {{forumTopicSubject}}

Ja idag er bare en dårlig dag.. jeg er lige startet i 10 klasse og skulle cykle hjem. På vejen bliver jeg så stoppet af politiet af den åndsvage grund, at jeg kører i den forkerte side af vejen, da jeg ikke kunne komme over på den anden side. Det en længre historie men han kører ihvertfald igen. Så var der nogle elever der så det bla 2 jeg kender, og nu frygter jeg at hele skolen ved det imorgen. Men så spør jeg så, hvem er ikke blevet stoppet før, og der skete jo ikke noget, men er det ikke pinligt eller er det bare mig der er åndsvag...??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det pinligt..?
  • #1   15. aug 2006 næ, sys ikk det er pinligt...
    for hvis der var nogen der kom næste dag hen til mig ville j bare sige: ja, jeg blev stoppet og hvad så??

hehee (0=

• #2   15. aug 2006 det er sku da iik pinligt (=

- så har du os prøvet det ! (= hihi ..

• #3   15. aug 2006 Tror sq bar jeq ville vælge at grine a deet smiley

• #4   15. aug 2006 Hæh .. nej , ikk pinligt ..
    ta' det som en opblevelse (:

• #5   15. aug 2006 Tjah...

Jeg måtte da leve med at næsten alle på Vordingborg Uddannelses center vidste jeg var kørt galt ikke bare en, og heller ikke to, nej tre gange kunne heller ikke gøre det... For på 2 år nåede jeg at vælte med min knallert 4 gange(hrmf) det var pinligt...

første gang endte min kanllert under en bus(mange så at jeg efterfølgende snakkede med en flink betjent)

anden gang var jeg på vej i skole, der en cyklist der kører i den forkert side af cykelstien, uden lys, det var tåget, og jeg kørte heldigvis ikke særlig stærkt, da min knallert hadede fygtigt vejr... jeg blev nødt til at trække til højre, da der på venstre side var en stærkt trafikeret vej... Vi endte med at støde sammen...

Inden Ambulancen havde hentet mig var de første beskeder tikket ind på mobilen om hvad der var sket...

Senere er jeg på vej over i et kryds, og en billist "glemte" at der også kunne komme en cyklist eller knallert på hans højre side, så han bragede ind i mit forhjul...

Kan huske at det første jeg sagde var "Det var ikke min skyld. Det var ikke min skyld"

den fjerde gang var så et "solouheld". Jeg kommer kørende en vintermorgen, og da jeg skal dreje af på pakerinspladsen, skrider min knallert for mig, og så ligger jeg der...

Tsk... væltede lige foran to klassekammerater(PINLIGT!)

• #6   15. aug 2006 Cæcilie K

Jeg er bare uheldig generelt... Jeg skulle brokke til Michael over at min søster hele tiden skulle til lægen, men i sidste ende viste det sig at jeg havde været afsted flere gange end hende smiley

Sidste jeg var afsted var for 1½ år siden da jeg havde et uheld med en kniv da jeg skulle lægge gulerødder ud i butikken... heldigvis havde jeg lige skiftet blad på kniven så snittet blev rent... lige mellem tommel og pege finger fik jeg lavt 5 centeimeter langt snit...

Det værste var dog at doktormanden mente at min stivkrampevaccination ikke dækkede længere, så jeg skulle stikkes smiley

• #7   15. aug 2006 jeg kørte også en gang i den forkerte side af vejen men det var ikke en betjent der så men min MOR... min cykel blev taget fra mig i tre uger=( grrrrr.. men det er bare laaaange tide siden=P

• #8   15. aug 2006 Michelle.
    Ja, det er pinligt for dig, og ja, du er åndsvag. Færdselsreglerne er til for at overholdes. Vi bilister ønsker sådanne cyklister langt væk fra vejene.
    Hvordan er du så ikke som rytter på vejen.
    I guder, siger jeg bare.

• #9   15. aug 2006 Giver ONLY4U fuldstændig ret. Overhold dog de regler, det er for jeres egen sikkerhed!! Vi kan ikke holde øje med alle

Kommentér på:
Er det pinligt..?

Annonce