{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

ung miniature - prisleje???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Nu ser heste markedet ret sort ud for tiden, så derfor kan jeg slet ikke finde frem til hvor meget jeg nok ville kunne få for min lille dreng.

Han fyldte 2 i sommers, og jeg har haft ham siden han var 1. Han er vallak, har stamtavle, og rødt pas.
Han er passet som han skal med dyrlæge og vaccinationer.

Jeg har brugt utroligt meget tid på ham, og han er gået fra at være umulig at komme til, til at han nu er det mest sociale lille væsen.

Hvis man bruger sin tid på ham, er der ikke grænser for hvor langt man kan komme med ham - Men han er meget speciel. Gør man noget på en måde som ikke passer ham, så kommer man ikke andet end bagud smiley

Han kan alle grund ting, som gå, stå og bak. Han er også nem at få i de forskellige gangarter, om det er langsommere eller hurtigere - Men han er selvfølgelig unghest, så engang imellem er det altså bare sjovere at hoppe rundt, end at sætte farten ned smiley

Jeg vil bestemt sige at han har potentiale til meget mere end bare at stå på folden, men sammentidig er han en hest der ikke har noget imod at stå stille uden at lave noget i en længere periode.


Er der nogen af jer, der har et realistisk bud på hvad man ville kunne få for sådan en ung sag? smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ung miniature - prisleje????

Annonce