{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Ak Ja.... {{forumTopicSubject}}

Ja, min hest ikke den i min profil..

Men en anden jeg har, er blevet kippet idag.. Af mig selv..

Hun har sq forstille og få en jagtklipning, men ligner faktisk noget ja, rent ud sagt, en der er faldt med en trimmer..

Skal lige siges, at jeg selv har klippet hende og det var første gang for både mig og hest. Hun stod stille og tog det virkelig flot.. (Fantastisk hest jeg har :D)

Men ja, nybegynder som mig skal jo starte et set..
Og da andre ikke har haft tid til og hjælpe mig, må man jo selv..

Skal lige siges at det var nødvendigt da hun sveder vildt meget efter træning, så det løber af hende..

Så nu hjælper det da, men knap så flot blev det..
Men fred være med det, heller en grim klipning, end en syg hest..

Godt hun er sort, så det ikke ses så godt smiley

Håber i ar haft en go og spændene dag med jeres hest smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ak Ja....
  • #1   13. nov 2011 kippet = klippet...

• #2   13. nov 2011 Din er så sort, og derfor ser man det ikke så let.. Min er en fjorbolle, mørk gul normalt, og næsten hvid klippet, og en veninde og mig havde også vores debut i år, ak ja! (;

Men vi skal jo begynde et sted, og hellere en grim klipning end en syg hest, og en god griner, det får vi også af det! smiley

• #3   13. nov 2011 Det gjorde de alle os af os, vi var virkelig gøg og gogge..

Ja heldigvis er hun sort, men det er temmelig sværet og vudere og om man er lige langt oppe på begge sider, i en klipning der sq forstille og ligne en jagt klipning... smiley

Men Ja, ikke så smukt, men hva, øvelse gør mester.. og man kan jo ikke kigge på begge sider på en gang smiley

• #4   13. nov 2011 Ak ja, det er da heldigvis ikke det værste der kan ske ved en klipning smiley

Selv synes jeg at jeg har været ekstremt uheldig i år.

Jeg lagde ud med at klippe min egen i år, på det tidspunkt havde jeg så klippet 10-12 heste i alt. Og der fik jeg klippet skulderen, så kunne skærene ikke mere, og skulle slibes. Dem skulle jeg så vente en uge på, og da de endelig kom manglede bolten og fjederen... SUK.. Så skulle man vente yderligere en uge på at kunne klippe... Så kom jeg endelig i krig! Og fik klippet næsten hele hesten, undtagen venstre side af bagparten. Så brød motoren sammen! SUK!
    Derefter ud at finde en anden klipper til låns i første omgang, og den virkede så efter skærene var skiftet. Så blev min egen ENDELIG klippet færdig, og egentlig meget køn...

Et par dage efter klippede jeg en venindes hest, som er broget, men skimler, og den blev nærmest lyserød og lyseblå da pelsen røg af smiley

I dag skulle jeg så klippe en anden venindes hest, og der får jeg klippet ganske lidt, og så vil klipperen ikke igen. Efter at have skiftet skær 4 gange og fået den renset rigtig grundet fik jeg klippet dens skulder og hals, og skal nu ud efter ny klipper IGEN, og klippe videre her en af dagene...

Øv øv øv...

• #5   14. nov 2011 Så skulle du se min!
    Vi forsøgte at klippe min brun skimlet hoppe i tirsdags, og det gik faktisk godt.. hun får klippet halsen og kroppen... og ja så brændte klipperen sammen i ledningen! så jeg har lige nu en hest der kun er klippet halvt fordi klipperen gik i stykker xD
    Hun skal dog klippes færdig idag men nøøøøøøj en grim hest når hun kun er klippet på den ene side af halsen + krop smiley
    og hun er blevet grå der hvor hun er klippet, resten er mere brunlig xD

• #6   14. nov 2011
    Hahaha, heldigt at heste ikke går så meget op i udseende - satser ikke på at hun nu bliver mobbet af de andre heste smiley

• #7   14. nov 2011 Jeg ska ha klippet min i denne uge pga eksem smiley overvejede at gøre det selv meen tror jeg finder en til at gøre det... hun blir nok grå da hun er sort og blir klippet med en kreatur klipper

• #8   15. nov 2011 Til Alle...

Ja man kan sq være uheldig... Men mon ikke vi klare det jo smiley
    Ja, det kan gå helt galt under sådan en klipning..

"Heldigvis" hvis man kan sige det sådan, så sveder hun stadig utroligt meget, så det blir til en fuld klipning... Så mon ikke den kan blive smuk igen smiley Og jeg ikke selv skal klippe den smiley

Kommentér på:
Ak Ja....

Annonce