{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Første spring stævne... {{forumTopicSubject}}

hej jeg skal til stævne d. 19-20 august jeg skal starte begynder1 og begynder2 i dressur-jeg er ikke nervøs over det...

men jeg skal også starte ld i spring det er jeg så mega meget nevøs over- tænk vis jeg ikke kan huske banen, hvad gør jeg så... uhh jeg er så nevøs er der ikke nogen so kan skrive nogen beroligene ord eller hvordan det er at springe sit første spring stævne..

Emma

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første spring stævne...
  • #1   8. aug 2006 Nu starter jeg selv dressur, men man skal bare lade være med at tænke så meget over tingene, og bare gøre det man nu skal. Sådan plejer jeg at gøre. Ellers er det først jeg bliver nervøs smiley

Held og lykke med det.

• #2   8. aug 2006 Jeg har startet en del springstævner..
    >Det er ikke så slemt som man tror, det hjælper en del at man kommer ind og går banen rundt.. Hvis du er en af de sidste så kan du også altid se dem springe - Jeg har aldrig redet forkert i en springklasse (:

• #3   8. aug 2006 I en LD er banen ikk særlig ondviklet, og er som regl nem at huske.
    Og hvis du glemmer den? Ja, så er det bare bedre held næste gang har prøvet det maaange gange =P

Men held og lykke

• #4   8. aug 2006 Det værste er, når det er hestens første springstævne. Meksikana klarede det dog så utrolig godt, at vi fik en andenplpads med hjem. Hun er en man virkelig kan stole på, så hende skal man bare lade gå på springene smiley men det er utrolig nemt at huske baner - så kan du to dressurklasser - kan du også en springbane!

• #5   8. aug 2006 tak for alle ordene jeg er aller rede mere rolig...
    jeg er der også bare for at være med.. da vi købte min pony for to år siden sprang han LB.. han er 127 høj...
    vi har sprunget 80 cm...

• #6   8. aug 2006 det er dit første stevne! Tenk på det som at det er for erfaringen sin skyld! Det viktigste er at både du å ponnien din koser dere å har det sjovt=)
    Sprignstevner er sjovt=) Klart man er nervous første gangen, men dere klarer dere nokk kjempeflott=)

• #7   8. aug 2006 Jeq var oqså til mit første sprinq stævne på Tarzan i maj månede. Banen var nem, vi blev desværre disket, da han stoppede 3 qanqe. Vi startede oqså LD :'D

Kommentér på:
Første spring stævne...

Annonce