11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Et godt minde {{forumTopicSubject}}
Maja blev aflivet for en 2 ugers tid siden og siden har jeg ville lave noget til ejeren. Hun har givet mig så meget, så syntes hun skulle have noget igen.
Så tog derud igår aftes med min mor inden jeg skulle med toget hjem.
Forinden havde jeg lavet en collage med billeder af mig og Maja på - gamle som nye. Er ret stolt af den og syntes den blev super fin.
Havde desuden fået forstørret et billed af Maja og puttet det i ramme.
Resultatet af collagen blev dette;
http://i42.tinypic.com/4t3m7k.jpg
http://i43.tinypic.com/35hk6dz.jpg
Ejeren blev super glad, helt rørt til tåre, fik mange krammer og tak for det.
Så dejligt når man kan se at man har ramt plet med en gave
Så sad vi og snakkede i 2½ time, jeg fik fortalt at jeg havde fået en ny part, hun fik fortalt om at Tulle også have været ved at stå af - men hun var kommet oven på igen, fik fortalt at jeg havde mulighed for stævner på Zolo og dejlig som hun er sagde hun at jeg da skulle sige til når det var, så ville hun super gerne ud og se mig starte!
Fik også sagt at jeg gerne assistere og fotografere hvis hun skal noget med hendes miniature damer.
Ih, det er dejligt at vide man har været værdsat i alt den tid
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 112 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 402
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Ja det er trist :s havde ikke set hende siden august også tænkte jeg " i efterårsferien skal jeg ud og ride! " skulle jeg så ikke alligevel...
Har fået hendes underlag, skridttæppe, grime og trense med hjem, som jeg har købt til hende... Vældig underligt..
Har ikke lyst til at putte det på nogen anden hest.
jun 2007
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 1 Svar: 438
Hun var jo også en smuk dame hende Maja
aug 2008
Følger: 71 Følgere: 119 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 846
Og ja, det er en super fornemmelse at vide at man er blevet værdsat, og du er det sikkert også stadig! Er ked af at høre Maja er blevet aflivet, R.I.P
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
Trist at høre at den gamle fine hest er blevet aflivet
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Tak tak Det var det mindste jeg kunne give hende, hun fortjente den og meget mere!
Et godt minde