{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

At sige farvel ;( {{forumTopicSubject}}

Har i dag sagt farvel til den skønneste og smukkeste gamle hest Anuqa.. Hun var ikke min men jeg har lejet en stald inkl hende. Jeg har passet og plejet hende. Redet på hende og brugt rigtig mange timer med hende.. Troede ikke jeg ville blive så knust over at hun ikke er her mere.. Hun blev desværre syg i benene og der var ikke rigtig noget og gøre mere.. Det var mider og muk der havde invaderet hendes ben og jeg har behandlet hende rigtig længe nu for og få bugt med det.. Hun humpede på 3 ben det meste af tiden.. Kl 4 sagde jeg endelig farvel til den smukkeste hest.. Nu har hun heldigvis ikke ondt mere. Håber hun har det godt hvor hun er nu.. Det kommer til og tage tid og kommer over det her.. Specielt når man tænker på hvor skidt hun havde det ;(

Hvordan kommer man bedst videre over sådan en omgang?? Har aldrig nogensinde sagt farvel til nogle heste før.. ;(

Måtte lige af med min sorg smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sige farvel ;(
  • #1   26. okt 2011 åhh føler med dig. RIP Anuqa

• #2   26. okt 2011 Har heldigvis ikke prøvet det- endnu. Men frygter og bliver helt ked af det ved tanken om at den dag kan komme. Føler med dig.

• #3   26. okt 2011 R.I.P

- føler med dig, det er altid hårdt når noget man elsker pludselig forlader denne jord.

• #4   26. okt 2011 Har været igennem det for et halvt år siden. Der er ingen medicin, desværre. Men man skal altid tænke på, at de har det godt, hvor de er,-uden smerter! Jeg tror fx på genfødsel, og det synes jeg det gør det hele bedre. Men udover det tænker jeg også på, at han står stolt ned og kigger på en. De vil ikke ønske at se, at man ødelægger sig selv på den måde.
    Jeg havde nogle uger inden, jeg vidste, at det ville ske, fået en ny pony. Det holder en igang og giver en en mulighed for at komme videre.
    Man vil altid elske og savne dem, men en skønne dag ser man dem igen(-:

• #5   26. okt 2011 R.i.p! jeg føler med dig!

• #6   26. okt 2011 R.i.p.
    Har desværre også prøvet. Det er lidt over en uge siden, og jeg tænker stadig på ham hver dag smiley

• #7   26. okt 2011 R.I.P

• #8   27. okt 2011 Årh hvor har jeg virkelig ondt af dig lige nu Rikke:( Kunne godt fornemme i går at du er ret berørt af det hele. har selv oplevet det nogle gange gennem årene og der findes desværre ikk rigtig noget der gør at man "nemmere" kommer over det, kun tiden gør det bedre. Dog tror jeg det er vigtigt at få sagt ordentligt farvel også når hesten er blevet aflivet, så kan man se hvor fredelige de ser ud....især hvis de har været meget syge, er det "godt" at se at de ikk har smerter mere og nærmest bare ligger og sover. Og ja så skal man jo huske at tænke på at det er det rigtige der er blevet gjort. ET er jo dem der afliver en hest udelukkende for at få fx forsikringssum udbetalt, noget HELT andet er folk der er nødt til det fordi hesten er meget syg. Det var virkelig ærgeligt med Annuqa, at sådan en forbandet omgang muk førte til det her, men som du også har snakket om ville der jo højest sandsynligt bare opstå en anden form for sygdom hvis hun var kommet over det. Så hellere det skete nu hvor hun lige har oplevet sommeren og gået og hygget sammen med de andre. Oog trods alt nåede hun jo at have en del år på bagen. Det er de færreste dv'er der når så høj en alder smiley så det i sig selv er jo rigtig flot.
    De andre heste savnede hende meget i dag, tror kawahl stod en halv time ved leddet fordi han ikke kunne forstå hvor hun var og mille og murphy blev ved med at stå ved hegnet over mon hvor hun ligger, somom de godt forstod hvad der er sket.:'(
    Tror hun galloperer rundt oppe i hestehimlen og har det rigtig godt igen.

Kommentér på:
At sige farvel ;(

Annonce