At sige farvel ;( {{forumTopicSubject}}
Har i dag sagt farvel til den skønneste og smukkeste gamle hest Anuqa.. Hun var ikke min men jeg har lejet en stald inkl hende. Jeg har passet og plejet hende. Redet på hende og brugt rigtig mange timer med hende.. Troede ikke jeg ville blive så knust over at hun ikke er her mere.. Hun blev desværre syg i benene og der var ikke rigtig noget og gøre mere.. Det var mider og muk der havde invaderet hendes ben og jeg har behandlet hende rigtig længe nu for og få bugt med det.. Hun humpede på 3 ben det meste af tiden.. Kl 4 sagde jeg endelig farvel til den smukkeste hest.. Nu har hun heldigvis ikke ondt mere. Håber hun har det godt hvor hun er nu.. Det kommer til og tage tid og kommer over det her.. Specielt når man tænker på hvor skidt hun havde det ;(
Hvordan kommer man bedst videre over sådan en omgang?? Har aldrig nogensinde sagt farvel til nogle heste før.. ;(
Måtte lige af med min sorg
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 48
apr 2010
Følger: 100 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 80 Svar: 2.004
nov 2008
Følger: 63 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 343
- føler med dig, det er altid hårdt når noget man elsker pludselig forlader denne jord.
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 237
Jeg havde nogle uger inden, jeg vidste, at det ville ske, fået en ny pony. Det holder en igang og giver en en mulighed for at komme videre.
Man vil altid elske og savne dem, men en skønne dag ser man dem igen(-:
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 237
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 10
Har desværre også prøvet. Det er lidt over en uge siden, og jeg tænker stadig på ham hver dag
mar 2009
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 346
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
De andre heste savnede hende meget i dag, tror kawahl stod en halv time ved leddet fordi han ikke kunne forstå hvor hun var og mille og murphy blev ved med at stå ved hegnet over mon hvor hun ligger, somom de godt forstod hvad der er sket.:'(
Tror hun galloperer rundt oppe i hestehimlen og har det rigtig godt igen.
At sige farvel ;(