{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

De sjove ting heste gør ;D {{forumTopicSubject}}

Jeg havde morgenvagten her til morgen i stalden. Var lidt dårlig men kom afsted alligevel da hestene jo skal ud.

Der er så blevet byttet rundt på 2 heste og den ene finder jeg så på staldgangen da jeg kommer ind i stalden. Jeg giver ham grime på og sætter ham ind i hans boks. Han er leder af flokken og en rigtig bandit fordi han kan åbne boksene.
Mens jeg går og rydder op efter det han har rodet hele natten åbner han igen sin boks og går ud. Jeg åber 'Hey!' og så bakker han ind i boksen igen. Det sker 2 gange.

Så tager jeg den første hest ud på fold og da jeg kommer ind står han igen på staldgangen og ligner en rigtig bølle der godt er klar over han ikke må stå der. Jeg siger så: 'Hvad laver du der? Kan du så komme ned i din boks!" Siger det lidt hårdt da jeg er lidt træt af ham.

Da han så vender sig om for at gå ned i sin boks kommer han først forbi Poniiis boks og hvad gør min hest? Den lægger ørne tilbage og bider ud efter ham. Han får lidt fat, men ikke noget alvorligt. Det var bare som om han lige ville understrege at jeg altså mente skulle gå ned i sin boks. Prins gjorde det samme da han kom forbi ham.

Har aldrig oplevet noget lignede og det ligner slet ikke Poniii at være på den måde over for floklederen så jeg ved slet ikke hvad der lige gik af mine heste i dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De sjove ting heste gør ;D
Kommentér på:
De sjove ting heste gør ;D

Annonce