{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Så kom dagen... *snøft* {{forumTopicSubject}}

...hvor min pony Sola skulle hentes af hendes nye ejere!

I formiddags kom de hjem til os hvor vi aftalte alt det praktiske og skrev papierne under... Det var rigtig hyggeligt og dem der har købt hende var rigtig, rigtig søde!

Bagefter tog vi ud på gården hvor vi hentede Sola ind, strigle hende lidt og gav hende transportgamacher på, og så var Sola klar til rejsen!
Vi trak hende ud på gårspladsen og med lidt overtalelse fik jeg hende på i traileren, gav hende et farvel kys på mulen, og gik ud...
Så vrinskede Sola efter min anden pony Agnes, og Agnes svarede hende. Det var deres farvel...
Vi sagde farvel til de nye købere og så kørte de.
Vi kunne lige se hendes ører over rampen da de kørte ned af indkørslen og så var hun væk!

Jeg tror ik der er nogen der ved hvor forfærdeligt det er at skulle af med sin første pony, før de har prøvet det... det er ik' sjovt!
Selvom man ved at hun får et godt hjem hos nogen søde mennesker, som vil passe og pleje hende til hun endag ikke kan mere!

Så nu sidder jeg her og tænker tilbage på igår hvor vi red vores sidste tur i solnedgangen uden sadel og hovedtøj, bare i grime, på min dejlige lille hvide araberpony!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom dagen... *snøft*
Kommentér på:
Så kom dagen... *snøft*

Annonce