{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Så kom dagen derpå.. :'( {{forumTopicSubject}}

En mindre rutineret rytter har overtager Silas pr. imorgen smiley Er fuldstændig grædefærdig, sidder og græder snot..

Efter 5 år med op og nedture.. Kæft jeg kommer til at savne den pony..

Docill kommer på Søndag, men det vil alligevel ikke være det samme..

Jeg fik ikke redet ham dagen inden, han kom afsted, føler ikke jeg fik sagt ordentligt farvel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom dagen derpå.. :'(
  • #1   30. nov 2007 kan jeg godt forstå.. min halvpart skal væk i morgen smiley

• #2   30. nov 2007
    argh hvor træls.
    men husk på DU KAN SE PONYEN IGEN !
    men det er meget hårdt at miste en man har været så meget op ad.

- husk på den er ikke død.min pony er blevet aflivet for 14 dage siden , det skal jeg sige dig , det er hårdt ..

håber du får det bedre,
    mv Natacha smiley

• #3   30. nov 2007 Ja, det er endnu hårdere at få sin pony aflivet. Der er intet værre end det. Men føler med dig !

• #4   30. nov 2007 Ved jeg stadig kan se ham.. Men det at se en ride ham som ikke kan få ham bøjet af osv. han bliver en helt anden pony.. smiley Han er alligevel 19 år, så ved ik hvor godt det var han ikke bare kom på pension.. Føler med alle jer andre der har fået aflivet jeres.. Puha, håber jeg kan få tanker lidt over på noget andet, imorgen. Vi skal ud og hygge os på rideskolen, skal have gjort klart til at Docill kommer, fældet juletræ til rideskolen, og bare slappe.

Men nu vil jeg gå i seng, har helt ondt i halsen af bare gråd..

Kommentér på:
Så kom dagen derpå.. :'(

Annonce