{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Lige et glædesindlæg :D {{forumTopicSubject}}

Ja i torsdags blev Surprise endelig flyttet fra mor, og forfærdelig sælger.. smiley

Det tog 1½ time at læsse ham i trailer, så han var godt træt, og jeg havde rimlig ondt i min krop.. Men nok om det..

Da vi kommer til det nye sted efter 10 min. kørsel, vrinsker han til de andre heste, og han får lov til at snuse til gejser (Stor vallak), max (shetlandsvallak) og dysse(Stor hoppe) smiley .. Det var bare godt at se ham reagere stille og roligt på de nye heste smiley ..
Han skulle stå i boksen ved siden af dysse, og han faldt bare så godt til efter 15 min smiley .. Han kom kl 16:30 ca, så de behøvede ikke at komme ud den dag smiley ..
Da ejeren af stedet og jeg kom ud for at kigge til hestene, efter aftensmaden, ligger lille surprise allerede og sover trygt i boksen.. Men han vågner så da vi tænder lyset, og rejser sig forsigtigt op og kigger på os smiley

Så vi siger lige hej og så sniger vi os ud igen.

Så i fredags, skulle han ud sammen med de andre, men vi startede med at tage dysse ud i træktorv sammen med surprise.. Men fordi dysse er i brunst og hun er kærster med den store vallak, er hun lidt oppe på dupperne, og kommer i ren forskrækkelse til at sparke til surprise.. smiley Men der skete ikke noget, han hævede ikke op og han rykkede bare 2 skridt tilbage.. Han flippede slet ikke ud! smiley
Når men dysse var så urolig, at vi hentede lille max i stedet for.
Og så blev de ellers trukket rundt i hele folden, og da vi slap dem, ræsede de rundt på hele folden og lavede glædeshop ;D .. Og lille surprise løb lige i hælene på max, som løb lige mod leddet smiley ..
Og 1 m. fra leddet drejer max skarpt til højre, men det når surprise ikke at se, så Vupti, så var surprise ude af folden, og leddet var gået i stykker ;o (Skal lige siges at stedet ligger ud til en kæmpe hovedvej, som er MEGET trafikeret).. Så jeg var helt sikker på at det skulle gå galt.. Men heldigvis stod surprise bare og gloede på mig.. Så kom datteren af stedets ejer, og fik fat i ham, for han var tættest på hende, *Puha* .. Så vi fik lavet leddet, og så prøvede vi igen, og denne gang gik de bare og græssede stille og roligt smiley .. og det gik så godt så vi lukkede Dysse og Gejser ud til dem, og lille surprise blev jagtet lidt rundt, men max var værst til det (Selvom de lige havde gået og hygget sig) for Dysse var jo max's hoppe før gejser kom.. Så til sidst lukkede vi max ind, for ellers ville surprise ikke få fred.. Men det gik godt,, Surprise skulle bare ikke komme for tæt på :D..

Så blev det lørdag, og vi lukkede de store kærester ud først (Dysse og gejser) .. Og så kom surprise og max.. Og der var ingenting overhoved! Max prøvede lidt at jagte surprise lidt, men surprise tog det bare så cool, og løb med halen i vejret, og hoved højt somom; "haha jeg er bare hurtigere end diiiiiiig" Og så kom gejser faktisk og jagtede max væk fra surprise smiley .. Så dejligt at se smiley ..

Og idag søndag, har der ikke været noget som helst .. Surprise har bare taget det hele så cool.. Han er virkelig god, og han har slet ikke været gået i panik på folden eller noget ! smiley Og han kommer tættere og tættere på hestene smiley .. Så snart er han en del af flokken, og det er bare så rart smiley ..

Undskyld det lange indlæg, havde bare lige en masse jeg skulle ud med smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lige et glædesindlæg :D

Annonce