{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Glædesindlæg!! {{forumTopicSubject}}

Har ikke været ud hos min part i noget tid, så jeg regnede med at hun ville have meget energi så jeg startede med at longere hende. Jeg trænede også stop signalet, da hun er utrolig svær at stoppe fra ryggen (tror at hun har været vant til at blive reddet på tøjlen smiley ) uden at man sidder med tøjlerne over hovedet, hvilket jeg selvfølgelig ikke har lyst til... Hun fattede det meget hurtigt at når jeg sagde stooooopeee så skulle hun stoppe... Nåede også at longere lidt, hvor hun reagerede godt på det "nye" signal. Hun havde dog noget energi i kroppen, som hun skulle af med. Så jeg slap hende løs uden noget andet end en grime på som jeg ikke havde fat i, så gik jeg lidt rundt og trænede stop signalet. prøvede også at lege med hende, og løbe lidt rundt, det syntes hun var sjovt og hun travede lykkeligt hen til mig når jeg kaldte på hende. smiley
Jeg fik lige pludselig lyst til at ride, så jeg tog et træktov rundt om halse på hende og hoppede op, hun var rigtig sød og stoppede bedre end med bid. Hun var dog lidt svær at dreje, men vi har heller aldrig prøvet uden bid før så det gik meget bedre end forventet. Er super glad, hun har ikke været redet i lang tid og vi har ikke prøvet bidløst før. Tror at jeg vil lave et eksperiment med at ride en masse bidløst på hende smiley
Havde lige lidt glæde jeg skulle af med smiley smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Glædesindlæg!!

Annonce