25. sep 2011 Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 10
Min oplevelse med heste {{forumTopicSubject}}
Vil lige dele noget med jer:
Jeg er super glad for at jeg begyndte at ride og arbejde med heste. Det interessede mig ikke det helt store i starten, men da jeg mødte min lånepony, og vi red sammen og havde både gode og dårlige oplevelser sammen, føler jeg at min selvtillid og selvværd er blevet meget større. Jeg er sprunget ud i grænseoverskridende ting (i mine øjne, i hvertfald) og de første par gange var jeg meget utryg ved det, men han gav mig den der følelse "det er okay". og nu tør jeg meget mere, og er blevet meget mere modig, og nu skal han sendes tilbage til sin ejer, og jeg kan kun takke ham for at have givet mig en meget bedre livsstil, som jeg vil arbejde med så længe jeg kan
jun 2004
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 68
Jeg har også haft en del af de oplevelser med min hest.
Har altid været glad for at ride, men kunne godt blive lidt utryg hvis hesten var alt for tosset eller vild. Han er så lidt af en vildhest min, men jeg elsker ham for den han er.
Efter jeg er faldet af ham er jeg blevet meget mere modig og tør sige meget mere fra overfor folk der gør ting jeg ikke vil have. Jeg er også blevet meget bedre til at ride og slappe af mens jeg rider da jeg ved han er rolig så længe jeg er. Han har lært mig det er meget bedre bare at være rolig og lade som ingenting når hesten ter sig frem for at skælde den ud og rose den når den gør noget rigtigt.
Jeg synes selv han har gjort mig til en meget bedre rytter end jeg har været før til trods for jeg har redet i 19 år
Min oplevelse med heste