{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Alternativ behandling - min oplevelse {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har haft en dame ude til Medina i dag, som gennemgik hendes energier. Medina var HELT lukket til sin bagpart og fik af vide at hun manglede rigtig meget kontakt bagtil, hvilket også kan ses i ridningen.
Jeg fik en del ting af vide fra/omkring hendes fortid. det gjorde godt nok lidt ondt.. Jeg vil ikke gå for dybt med det lige nu, da jeg ikke er helt klar til at tale åbent om det.

Men Medina har aldrig helt fundet sig selv, da hun ikke har følt at hun hørte hjemme nogen steder, og altid bare var i vejen. smiley stakkels pus.
på hendes korte levetid har hun hvad jeg ved af blevet flyttet 5 gange og hun er 3½. så hun har aldrig nået at finde sin plads, og har derfor svært ved at åbne sig.

De steder hun har stået har hun følt sig til besvær og i vejen, bare fordi hun er en glad, nysgerrig og kontaktsøgende hest. det er både mennesker og dyr, der har afvist hende. så hun har meget svært ved at folk er søde ved hende, og har svært ved at forstå det.
Hun følte at jeg var en af de få, der forstod hende. og udfra det konkluderede Rita også at der var ingen tvivl om at jeg havde valgt den rette hest til mig.
Vi minder rigtig meget om hinanden psykisk. Medina er meget sensitiv, men pakker det gerne væk.. jeg gør det samme. jeg kan ikke rumme for meget af gangen, det kan hun heller ikke. og kunne komme med en masse andre eksempler.

men kan klart anbefale at man prøver det. da man virkelig får en dybere forståelse for sin hest og dens adfærd. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ behandling - min oplevelse
Kommentér på:
Alternativ behandling - min oplevelse

Annonce