{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Araber?
  • #1   2. okt 2011 Fuldblodsaraberen er jo kendt for at være lidt varm. Det er dog ikke min erfaring, men jeg har så også kun haft en af slagsen. Hun var dog det rareste og blideste væsen jeg nogen sinde har mødt. Købte hende som 2 års og da hun blev 3, satte jeg mig op og red i skoven og så var hun ellers tilredet:=) Hun var ikke det fjerneste nervøs og hun lavede aldrig nogensinde så meget som et bukkespring med mig. Derudover var hun ualmindelig kærlig og alt det gode jeg gav hende, fik jeg en milliard gange tilbage.

Kan i øvrigt sagtens følge dig i din fascination af det smukke dyr.

• #2   2. okt 2011 Nuurh hvor sødt smiley

• #3   2. okt 2011 Da jeg kom ned på ridecenteret og sagde jeg skulle have en araber grinte alle af mig, og gav mig hånlige blikke, for hvordan skulle en lille pige på 14år (som jeg var dengang) kunne håndterer så temperamentsfuld en hest som en araber?
    Men alle folks fordomme blev gjort til skamme, for McAdoo er utrolig god i hovedet smiley
    Man mærker stortset aldrig han er fuldblodaraber smiley

Men alle heste er inviduelle, du kan både finde de hidsige temepramentsfulde araberer som folk forbinder dem med, og du kan også finde de blideste og sødeste heste smiley

• #4   2. okt 2011 en araber er ikke nødvendigvis varm i hovedet, en dv kan lige så godt være skingrende sindsyg som en araber fx. Min er halv araber halv trakhener og er så lad så det halve kunne være rigeligt!!!! og desværre har han så den der rigtig trælse araber galop. Det er ikke gangarterne man skal satse på når man køber en araber

• #7   3. okt 2011 Jeg kan kun tilslutte mig de andre, jeg fik også lidt kommentarer som "det er noget af en race" ment: Det er en hissig ting, god arbejdslyst. Og fik at vide, at det er alle smedes mareridt, de kan lige pludselig springe i luften osv. Men alle de kommentarer er bare blevet afkraftet så meget.
    Nu er min så godt nok kun 1,5år så rider hende jo ikke endnu, men i dagligdagen er hun letter end de to gamle heste vi har, hun er så sød og klog, hun kan trippe lidt når man går med hende, men ALDRIG så man føler hun løber, men mere at hun synes det er sjovt. Og så er hun klog og lærenem smiley oki stopper nu eller bliver det en hel stil. Men alt i alt er det nok araberer der kommer til at bo ved mig fremover smiley

• #8   3. okt 2011 Lyder virkelig godt smiley Tak for alt responds har virkelig nydt at læse alle jeres efaringer smiley

Knus Olivia

Kommentér på:
Araber?

Annonce