{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

ridning af hest {{forumTopicSubject}}

hej folkens!(:
jeg søger et godt sted af få min 5 års hoppe i viderudannelse af ridning.
det skal ikke være aaalt for dyrt, men skal også være godt.
prisen skal være med opstaldning osv.
ja, skal bare havde den prof redet op, og det er det jeg søger, det er i dressur!(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridning af hest
  • #1   28. sep 2011 Hvad er ikke særlig ddyrt?
    Normalt ligger priserne jo i lejet 4-6000 ved beridder smiley

• #2   28. sep 2011 ikke særlig dyrt er allerhøjt 5000,- (:

• #3   28. sep 2011 Okay, men så kan man jo sige at du har et redt bredt felt at søge i. smiley men at få den redet op er jo ikke noget man får på en måned, der skal sandsynligvis længere tid til. Jeg er ikke sikker på priserne ved disse, men kender fler som har haft deres heste ved Bettina Jæger eller ved Laura Vejby Riis og har været tilfredse med dette. Men det er jo noget du evt. kan undersøge smiley

• #4   28. sep 2011 hvor henne i landet skal det være?

• #5   28. sep 2011 Hej, jeg jeg overvejer og tage en hest ind i ridning smiley ved ikke og det er noget du vil være interesseret i, jeg er ikke professionel men har meget erfaring og har arbejdet hos berider tidligere.

Kort om mig selv og stedet.
    Jeg hedder Signe jeg har en del erfaring meget bredt, tilridning, problemheste, dressur, spring, horsmanship osv. Jeg har lejet en stad i Lilleskensved Sjælland på et ridecenter Assendruplund med alle faciliteter fold hele dagen, hver dag, ridehus flere udendørs baner osv. Min stald er til 6 heste og har selv der 5 heste en ride heste på konkurrence plan, 2 3 års i tilridnings fase og en avlshoppe/ridehest og 1 føl.
    Jeg er ved uddanne mig til kropsterapeut body-sds'er.
    Jeg går meget op i at tingene forgår i hestens tempo, møde hesten og ejer ud der fra hvor de er og tage den der.

Måske vækker det interesse, hvis er du meget velkommen med spørgsmål.

Venlige hilsner Signe. 28593022

Kommentér på:
ridning af hest

Annonce