{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af heste ejendom.. energimærke F
  • #1   25. sep 2011 ja.. der stod at de har brugt for 22000 i varme på et år.. synes det er vildt.. vi er sat pt i det hus vi bor i nu.. til 13000 om året..

• #2   25. sep 2011 jeg ville tage ud og kigge på det og gå det mere i dybde,
    min kæreste har sit hus tilsalg og har osse fået F. og det er sådan en ondsvag ting som f.eks at det sidder en rediator i udstuet og den er sat til men det er åbenbart noget med det a gøre ,
    og det har heller ikke altid skrevet det rigtige i de ting de skriver smiley

• #3   25. sep 2011 Enten et stort varmebudget ellers kræver det en del renovering,

• #4   25. sep 2011 de kan godt finde på f.eks det med varme a ligge noget xtra til har de gjort på min kærstes , og når man ringer og siger det er de ligeglade for de siger det ikke har noget betydning. total mærkeligt for det er jo det folk ligger mærke til .

• #5   25. sep 2011 der bliver ikke lavet tilstandsraport på den..

har fået at vide at pga det er en landejendom, kan de undgå og få lavet sådan en

• #6   25. sep 2011 Det betyder at isolering vinduere er noget skod Jeg bor i en lejlighed med energi mærke C eller "højer"

det handler om hvilke vinduere der er i og hvilke isolering der er i huset. Men 22.000 er dælme mange penge for varme

• #8   25. sep 2011 synes også selv det ville være mest fair med en tilsyandsrapport.. ellers ved man ikke om man har købt katten i sækken.. eller hva man nu kalder det smiley he he.

må lige høre ejendomsmægler

• #9   25. sep 2011 Der bliver ikke altid lavet tilstandsrapport på landejendomme.
    Det er frivilligt for sælger om de vil dette.
    Sælger har dog stadig ansvaret i forbindelse med mangler.

Ønsker man tilstandrapport og sælger accepetere laves dette udelukkende på beboelsesdelen.

men i kan jo altid få en bygningssagkyndig til at gennegå det - skal i f.eks låne penge til det igennem kreditforening, vil de jo sende en ud at se på det. Så de ved om det noget de er villige til at låne penge ud i smiley

• #10   25. sep 2011 Vi har pt vores land ejendom til salg. Her er der lavet tilstandsrapport på både beboelse og udbygninger. Energimærke skal laves inden huset kan sættes til salg. Vores fik D, men kan laves om til C da der er skiftet 2 vinduer og isoleret mere i kvisten.
    Køb kun noget uden tilstandsrapport hvis i skal total renovere hele huset.

• #11   25. sep 2011 havde samme tanke som Team Gunnestrup: Hulmursisolering er super til ældre boliger smiley Er ejendommen af ældre dato er det klart at energimærkningen ikke er så god smiley men man kan jo altid gøre noget for at det bliver bedre.

• #12   25. sep 2011 Mange gode råd, så hvis i interessede så ud og hav en bygge sagkyndig med, der kan give nogle gode sparetips. og ja så klart få lavet en tilstandsrapport, ellers er i ret meget på bar bund med fejl og mangler. Medmindre det hele er ved at falde sammen, så må man jo tage tingene som de kommer. Og vær sikker på i kan få huset forsikrede der mange landejendomme, hvor forsikringer ikke vil forsikre f.eks mod skjulte rørskader og andet! det kan hurtigt blive rigtigt møj dyrt. hvis man ikke kan få forsikring, og der så gå noget galt.

Da vi købte hus tog vi de ældre kloge hoveder med på råd, man må jo gerne kigge på ejendommen flere gange. så hiv folk ud, som ved hvad der vigtigt at kigge efter, og vær sikker på i er seriøse, inden i starter hele møllen.

• #13   25. sep 2011 - Elkaergaard -

Nu er det en ejendomsadvokat der har informeret om at det gør de - så det vælger jeg at tro på.

Til TS: Nu ved jeg ikke hvor meget du ved om energimærkning, men prøv evt. at søge lidt på det. Skalaen går jo fra A - G.
    Vores ejendom havde en mærkning på E, da vi købte den.
    Det fortæller jo lidt om bygningens kvalitet - men man skal være obs på at nyere huse, el nyrenoverede huse har skullet leve op til en anden lovgivning ift. hvor meget isolering der skal være i vægge, loft osv.

Førhen var kravet ikke at der skulle være så meget som idag, så derfor vil ældre ejendomme have en "dårligere" energimærkning.

Vores ejendom er steget i energimærkning da vi har valgt at fylde mere isolering i loftet.
    Dette kan også mærkes enormt på budgettet smiley

• #14   25. sep 2011 Du da velkommen til at ringe og orientere ham om det - hvis du har en bedre juridisk uddannelse end han har - til at rådgive om sådan noget.
    Jeg ved bare hvad han orientere om og at han har arbejdsområder der hedder:
    Skader og erstatning
    Køb og salg af bolig
    Ejerskifte og køb af virksomhed
    Konfliktløsning
    Ejendomme.

Jeg fortæller bare TS hvor jeg har min viden fra og at det ikke bare er noget jeg har fundet på smiley

• #16   25. sep 2011 jeg har lige købt en gård og jeg fik at vide der skulle være en tilstandsrapport på den og det fik vi også

Kommentér på:
køb af heste ejendom.. energimærke F

Annonce