3.593 visninger
|
Oprettet:
Køb af heste klipper {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg er mere eller mindre besluttet mig for at købe min egen klipper da det lader til at jeg bliver nød til at klippe Röste ofte.
Men skal man vade ud og købe en til 3000+ eller er dem til 1800+ ok?
Kan det betale sig at købe brugt?
Den skal jo kunne klare en isbamses pels, men også til om sommeren for at gøre det nemmer at komme af med varme. Det er en tyk og tæt pels hun har.
Jeg håber i har nogle gode råd på vejen
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.061
Jeg har en klipper jeg kun har givet 1300 kr. for og den virker virkelig godt! Det tager tid at klippe med den, da skæret er lille, men det giver det fantastisk flot resultat. Hesten har ingen ''klippestriber'' efter. Den har snart klippet de 25 heste og skæret er kun slebet 2 gange.
Men jeg har oplevet at heste som er sådan fedtede i pelsen/ meget, meget tætte er svære at klippe og mit klipper har måttet opgive sådan en hest helt. Det var umuligt at klippe. Så til mit forbrug med mine finpelsede og langpelsede heste kan jeg sagtens nøjes med den jeg har.
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.096
jul 2009
Følger: 136 Følgere: 121 Heste: 2 Emner: 63 Svar: 607
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Svar: 17
Jeg fik anbefalet denne af en berider som havde den og klippede alle 50 heste i hans stald med den... Jeg ELSKER den!
Den klipper både heste og tykpelsede ponyer hurtigt og pænt! Og det at man ikke skal bøvle med en ledning er bare et kæmpe plus! Derudover er den lydsvag... Jeg har klippet 10 heste med den indtil videre, og den kører bare!
Køb af heste klipper