29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
højere stemmer {{forumTopicSubject}}
Er det bare mig eller er folk generalt begyndt at give højere stemmer ?
Jeg undre mig bare over at alle "nye" heste næsten ligger på et gennemsnit et stykke over 6, altså jeg synes da at alle heste er skønne, men er det ikke lidt overdrevet ?
Jeg var den første der oprettede min hest, og i starten blev der ikke givet så høje karektere.
Nej jeg er ikke jaloux, men undre mig over at en hest med et gennemsnit på 6.06 (tror jeg det er) ligger nr 700, det betyder jo at praktisk taget alle hestene herinde er overlækre.
Og jo bliver måske lidt jaloux eller forundret over at heste med 3 okay billeder kan have et meget bedre gennemsnit end min der har 10 gode billeder, selv om hestene er nogenlunde lige søde at se på.
Jeg må jo så være den første til at indrømme at jeg giver højere point nu, simpelthen fordi jeg er træt af hævn point, og kommentare som "ja du gav mig 4 så får du også 4 for jeg giver det tilbage jeg får" er det sådan det er ?
Hilsen Signe
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 501
Men jeg synes også det er lidt overdrevet med de karakterer.. Jeg synes faktisk kun man skal give 7 hvis man virkelig synes den er sød...! Men så skal alle jo bare være enige om det...
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 36 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.507
Det var lige min mening om den sag.. Håber ikke du eller andre er blevet stødt... Og er det tilfældet??.. Så: Bad luck.....
Ha`en god dag, alle....
Mvh. Michael
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
højere stemmer