{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

højere stemmer {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller er folk generalt begyndt at give højere stemmer ?
Jeg undre mig bare over at alle "nye" heste næsten ligger på et gennemsnit et stykke over 6, altså jeg synes da at alle heste er skønne, men er det ikke lidt overdrevet ?
Jeg var den første der oprettede min hest, og i starten blev der ikke givet så høje karektere.
Nej jeg er ikke jaloux, men undre mig over at en hest med et gennemsnit på 6.06 (tror jeg det er) ligger nr 700, det betyder jo at praktisk taget alle hestene herinde er overlækre.
Og jo bliver måske lidt jaloux eller forundret smiley over at heste med 3 okay billeder kan have et meget bedre gennemsnit end min der har 10 gode billeder, selv om hestene er nogenlunde lige søde at se på.
Jeg må jo så være den første til at indrømme at jeg giver højere point nu, simpelthen fordi jeg er træt af hævn point, og kommentare som "ja du gav mig 4 så får du også 4 for jeg giver det tilbage jeg får" er det sådan det er ?
Hilsen Signe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højere stemmer
  • #1   6. aug 2004 Jeg tror at det er fordi, at når der kommer nogle nye heste herind, er det kun dem der kender hestene der giver den karakterer...! Og så giver man jo altid lidt højere...!

Men jeg synes også det er lidt overdrevet med de karakterer.. Jeg synes faktisk kun man skal give 7 hvis man virkelig synes den er sød...! Men så skal alle jo bare være enige om det...

• #2   6. aug 2004 Signe, det ligger jo nok i at ret mange af brugerne herinde er ret unge, og nok derfor synes at alle heste er usandsynlig dejlige, og derfor stemmer ret højt.. Og da du har været herinde så længe, undrer der mig egentlig lidt at det kan undre dig så meget med det karakter-gums, da du jo må have set det 10.000 gange før... Du kan jo prøve at slette dine stemmer, og så begynde forfra, hvis du er så ked af det, eller jaloux, eller hvad det nu er... Og du må meget undskylde, nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg synes det her indlæg er lidt tudefjæs-agtigt, og det har jo i forvejen været oppe og vende ca. 35.000 gange før, og har været vendt og drejet i en uendelighed, så emnet er efterhånden lidt tyndslidt.... Men hvis du også er en af os få, der stemmer ærligt, kan du jo egentlig være ret ligeglad med evt. karakterer og kommentarer der måtte følge i kølvandet på dine stemmer, da du jo garanteret selv bedst ved, hvad din hest er værd i dine øjne, uanset hvad andre siger...
    Det var lige min mening om den sag.. Håber ikke du eller andre er blevet stødt... Og er det tilfældet??.. Så: Bad luck.....
    Ha`en god dag, alle....
    Mvh. Michael

• #3   6. aug 2004 Tja... Jeg synes da bar man blir lidt trist over at se nogn gi 3-4.. eller lavere! så blir man da skuffet over a folk sys så lidt om ens pony!! Især fordi jeg personligt sys rigtig godt om min.. Men d r jo bar min mening!

Kommentér på:
højere stemmer

Annonce