{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Hej se lige her.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har observeret måden at stemme på herinde. Giver man en høj stemme, får man en høj stemme igen (hvis man er heldig). Man skal virkelig gøre sig fortjent til en høj stemme. MEN... giver man en mindre god stemme....FLUKS får man nøjagtig samme stemme igen! Er det dårlig stemmemoral, eller er man bare så opsat på, at ens hest er det smukkeste på jorden at man IKKE giver højere stemmer end det man får?? Tja...jeg får tænkeren i gang. De høje stemmer er svære at få, men de lave de flyver rundt.

Er det bare mig....eller hvad???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej se lige her....
  • #1   21. mar 2004 Ja, hvis mine heste først får 4-5-eller 7 og man dagen efter ændre til et 1-tal, så giver jeg bestemt også små point. Jeg kunne så forstå hvis folk ville skrive HVORFOR de ændre deres point, men nej, det gør man ikke. Der må jo være en grund til man går fra et 5 tal, ned til et 1 tal?
    Ingen heste er i mine øjne et 1 tal værd. Men jeg kan helt sikkert ikke forstå hvorfor man ikke skriver grunden til at man ændre sine point.

• #2   21. mar 2004 PS PS PS.
    Jeg har givet mange rigtig mange point både til heste som ikke har givet mig, og til folk som har givet mig lavere point. Jeg kikker normalt ikke på hvem og hvad folk giver mine heste. Hen et spring fra 5 eller 7 til et 1-tal, tja, og uden en forklaring, det finder jeg meget underligt

• #3   21. mar 2004 Nej ingen heste/ponyer fortjener et 1 tal.

Som man siger hver so syntes bedst om sine grise, der er jo noget charmerende ved alle.

Jeg vidste faktisk ikke man kunne se hvad andre har givet min lille Trold, men har lige fundet ud af det.
    Jeg har da stemt på mange flere end dem der har givet Trold stemmer, men det er da ligemeget, bare vi hygger os - er det ikke.

Jeg har aldrig før brugt internettet ret meget - men syntes faktisk dette sted er rigtigt sjovt og lærerigt, man kan få svar på ting som man ingenting ved om.

hilsen
    Ania

• #4   21. mar 2004 og sjovt nok et 1-tal på Gazella smiley :-D smiley

• #5   21. mar 2004 Jeg syntes også det er ærvligt.. Men vi ka jo ikke gøre noget ved det smiley

Jeg giver ikke selv ponyer hvor jeg har fået fx. et 1 tal (tror jeg ikk jeg har fået men ok) giver jeg ikke 1-tal.

Jeg giver kun ponyer min stemme som er min mening.. hvis jeg syntes en pony ser mærkelig ud, så kigger jeg mere og mere på den og så syntes jeg tilsidst den er dejlig smiley hehe...

Og jeg syntes også alle skal stemme med sin mening og ikke fordi andre har stemt lavt på ens pony smiley

• #6   21. mar 2004 Altså jeg vil sige hvis der er en der giver mig 4 så kan jeg da godt give 7..... Men hvis man er glad for det man får og vil gøre den andensom har givet det glad så er det vel bare sådan!
    Jeg synes ikk det er noget at hidse sig op over, ærlig talt
    Kine!
    Ja det er bare min mening!

• #7   21. mar 2004 ja meget lige. Og jeg har da fået en begrundelse om hvorfor min grimme utiltalende Gazella skulle have et 1 tal. Så ved jeg da det... LOL, kan kun trække på smilebåndet. Her er hendes mening om min hest:

Du har

spurgt om en kommentar vedr. Karakter. Jeg synes at din Gazelle er yderst utiltalende. Derfor den lave karakter. Jeg mangler charme, skønhed og personlighed ved din hest. Er det forkert at stemme lavt, hvis man ikke kan lide hesten???

M.V.H:
    Cæcilie

Kommentér på:
Hej se lige her....

Annonce