{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sort havre
  • #2   16. sep 2011 Maja Bak - Cola'hestene . - det var ikke hendes spørgsmål smiley

• #3   16. sep 2011 Sort havre har mange fordomme!
    Vi fodre vores heste med sort havre og vit. og de har gode stærke hove og er "fit for fight".

Jeg vil sige at man jo skal huske på at intet kan erstatte godt grovfoder smiley Vores som "kun" får sort havre og vit.+ græs, får ca. 250 gram sort havre og vit. De bliver self. sat op til når der ikke er mere græs og så kommer de også til at få noget andet grovfoder smiley Men som det er nu er de i passende huld og fungere fint, og så elsker de den sorte havre smiley

• #4   16. sep 2011 jeg har ikke fodret med ren sort havre men da mine fik det fik de 1,5 l sort havre og 0,5-1 l kraft foder, jeg var rigtig glad for at bruge det og skiftede kun da jeg fik et godt tilbud ved at skifte over til pavo

• #5   16. sep 2011 Der er intet brugbart og godt i havre, hvis du spørger mig..

• #7   16. sep 2011 det er også hvad jeg har hørt men kun om det alm havre

• #8   16. sep 2011 syndes i skal slappe af med jeres havre, ja det kan fremprovokere mavesår, pga af stivelsen. man skal fodre hesten ud fra hvad man bruger den til en hest som arb hård og som bruger meget hurtig energi kan bedre tåle havre end en dressur hest som bruger den langsomme energi den kan bedre klare sig på mere struktur foder.

men tilbage til ? det er vigtigt at du foder med meget hø, og hvis den intet laver ville jeg prøve med lidt lucerne og vit.
    hvor meget den skal have for at holde huld er der nok ikke nogen der kan svare på anden dine gode øjne, en foderplan er kun en TOMMELFINGER REGL.

• #9   16. sep 2011 ps det gode ved den sorte havre er at der ikke er så meget stivelse i og er derfor sundere for hesten..

Kommentér på:
sort havre

Annonce