{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Sæt jer ind i sagerne, folkens... {{forumTopicSubject}}

Det er fint at der kører en masse debatter her for tiden, rigtig godt endda...

Men jeg synes efterhånden at man ser flere og flere komme med holdninger, som de ikke kan argumenterer for, og som oftest ikke har sat sig det mindste ind i den sag de kommenterer...

Folk skal selvfølgelig komme med deres mening hvis de har en, men jeg synes der bør være en grund eller noget argumentation for at man har den holdning... Så man fx ikke bare siger, at alle indvandre er kriminelle, fordi det sagde en kammerat engang...

Det vil også være med til at gøre debaterne bedre, hvis der rent faktisk er hold i det man siger.

Fx var der en del i debatten vedr. hestesko igår, der begrundede brugen af disse på heste der blev brugt til højt plan i dressur/spring, var at man udelukkende avlede efter kunnen... Hvis disse havde sat sig lidt ind avlen, bare læst avlmål, for en enkelt eller to af de racer som bliver brugt på højt plan, så ville man se at det netop ikke var tilfældet, og at man avler efter heste med sunde hove...

Vi diskuterede også i en tråd omkring sex før ægteskabet, hvor jeg sagde at jeg mente at alt for mange ikke var klar til tage ansvaret for dette, når det var første gang... Efterfølgende undersøgte jeg det nærmere, og ved hjælp af forskellige statistikker, var jeg i stand til at argumentere for nogen af de ting jeg havde skrevet...

Man skal selvfølgelig ikke undersøge tingene hver gang, men hvis man ikke er imelig sikker i sin sag, eller har bare lidt baggrundsviden om det der bliver diskuteret, synes jeg man bør skaffe sig det, så vi kan få en sund og fornuftig debat frem, uden for mange der blot siger noget fordi, det har de lige lyst til...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæt jer ind i sagerne, folkens...
Kommentér på:
Sæt jer ind i sagerne, folkens...

Annonce