{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Problemer med ny rytter {{forumTopicSubject}}

hejsa

Min pony anker er en rigtigt følsom en og måske stadig lidt usikker på hans nye hjem,( han flyttede hjem til mig d. 20 juli ) og så ville jeg så få en øvet rytter op på ham for at se om det kun var med mig han var lidt usikker, så en pige ude på rideskolen som har redet i rigtigt mange år skulle så prøve ham i dag, hvor at jeg så startede med at lide ca. 30 min i skridt, trav og galop, og så skulle hun så prøve ham det gik fint i skridt og trav men da hun så skulle i galop gik det galt, det var et fint anspring men lige pludselig gik det bare hurtigere og hurtigere og så faldt hun af:( men hun kom så op i igen og skridtede rundt og så satte hun i trav og han løb afsted med hende igen hun fik ham beroliget og ned i skridt igen men så ville hun også af:( jeg trak så rundt med ham i skridt og hun spurgte om hun måtte komme op og skridte på ham igen, så hun ikke blev bange for ham, hun skridtede så imens jeg holdte fast i ham, og der var ikke noget.

Nu er jeg så lidt bange for at han også vil gøre det med mig og Hvoffer tror i at han begyndte at løbe??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med ny rytter
Kommentér på:
Problemer med ny rytter

Annonce