{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Har tabt mit håb {{forumTopicSubject}}

jeg har tabt mit håb om at kunne få en dejlig høj hest smiley
mine forældre har snakket med en der hedder helle hun har edent i 30 år og mener ikk at en pige under 16 år kan styrre en hest jeg er stik i mod det jeg mener jeg godt kan.. nu må jeg højest finde en pony på 149 jeg er så ked af det vil meget hellere have en HEST

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har tabt mit håb
  • #1   18. jul 2006 ÆV var.
    jeg ville også selv være rigtig sur
    og ked af det
    men er du ikke sur på hende helle ?

• #3   18. jul 2006 Du har da 3 pony år tilbage! NYD dem de kommer ALDRIG tilbage!

• #4   18. jul 2006 det er synd for dig at du ikke må få en hest når du er 16 år kan du jo SAGENS styre en hest!!! jeg er 12 år og er 148 cm høj og jeg får en hest på 150 cm i stang .. sååå

• #5   18. jul 2006 det er i pony årene man han chancerne så tag at nyd dem !

• #6   18. jul 2006 jeg er 13 og har en hest på 163 ?

• #9   18. jul 2006 ja nyd dine pony år!
    efter nytår må jeg ikke længere ride pony og det er bare mega trist smiley

og ponyer er sån lidt mere kække? Ikke fordi heste ikk kan være det.. mener bare at når det går op for en at det er det sidste pony år bliver man altså bare virkelig trist..

• #10   18. jul 2006 Jeg ville være MEGET ked af og skulle have pony da jeg næsten er 180 høj! så jeg vil helst ikke have en 1er og jeg er kun 13

• #11   18. jul 2006 Katrine F

Det forstår jeg sådan set godt, men der er os dem der går op i deres stævner og elsker at ride stævner..
    du må jo desværre bare ikke ride pony til stævner når du er 16..

• #14   18. jul 2006 Sofie

hmm, skid da på den højde der? tag dog en små stor pony som du alligevel ville kunne klasse op til hest når du bliver 16?
    det er altså synd og skam at spilde sine pony år.. den gang jeg var 13 og folk sagde til mig at jeg skulle nyde mine pony år, tænkte jeg at det kunne da være det samme, men det er det virkelig ikk..

• #15   18. jul 2006 Katrine F

Det kan jeg jo ikk bare? så bliver jeg jo disket?
    de andre ryttere ville kræve at ponyen blev målt og hvis jeg siger at jeg er 15 ville de kunne kræve at se beviser smiley

• #16   18. jul 2006 Anne - Ja det ville jeg da også gerne, have haft pony men det ligner jeg er for stor på en pony, alle har sagt til mig at jeg skulle have hest. Men for det andet rider jeg også en dejlig 1er ved siden af min egen men jeg vil aldrig vise mig frem på pony.

• #18   18. jul 2006 øh det passer da ikk lige, min er en hest på nogen og 60 og jeg kan styrer den 100% med og uden hovede tøj og jeg er 15 og det har jeg ku siden jeg var 13

• #19   18. jul 2006 Kristine F - Det er ikke altid man bare kan droppe stævnerne, Man kan godt nyde at være til dem sammen med ens hest og familie ? har du prøvet det ?

• #20   18. jul 2006 Sofie

det kan sku da være komplet lige meget smiley

Jeg more mig sådan set med at jeg skal ride hest næste år for jeg er kun 157 og man kommer sku da ikk til at kunne se mig oppe på en hest smiley

men ja.. skid på hvordan det ser ud oppe på ponyen, det er ikk det du skal tænke på, kender da op til flere høje piger der rider ponyer?
    og til stævne ser de ikk på hvor høj du er, de ser på din holdning og ser på den måde du sidder på og alt det shit smiley

• #22   18. jul 2006 Katrine F

hehe, jeg kan ikk droppe stævnerne, jeg er afhængi smiley
    Jeg må virkelig til stævne, ellers er der jo ikk noget at kæmpe for? Det er ikk noget ved at prøve at opnå at ride perfekt hvis du ikk kommer ud til stævne og viser det du kan?

• #24   18. jul 2006 Anne - Problemet er da jeg startede på en pony blev jeg kritiseret af RIGTIG mange fordi de sagde jeg var alt for høj til at ride den, jeg har mistet min selvtillid når jeg rider pony og det er drøn iriterrende at jeg lader mig gå på af sådan noget men det gør jeg. og jeg ved ggodt at de er ondsvagt at jeg købte en hest men jeg er nok for svag til at ride pony grundet min selvtillid. smiley

• #25   18. jul 2006 Kristine F

altså man ville jo sikkert godt kunne klasse ponyen op til hest, men landet ligger sådan at jeg ikk må blive ved med at ride pony for mine forældre når jeg har redet til efter nytår..

• #27   18. jul 2006 Kristine F

kan virkelig godt se hvad du mener, men jeg har det sån at jeg rider en pony der ELSKER at vise sig frem og elsker stævner.. og jeg elsker stævner og det er et utroligt fælleskab når man er til stævne med ponyen.

regner faktisk med at jeg bliver ved med at ride på ponyen, men oveni os hest som jeg så tager til stævner på.

• #29   18. jul 2006 Kristine F

hihi, jeg drak igår! kan ikk gøre for det smiley

• #30   18. jul 2006 Sofie

det er da virkelig trist.. men synes da sagtens du kan ride på en stor pony?

• #31   18. jul 2006 Kristine F

ja det jo rigtig nok smiley

• #32   18. jul 2006 Anne
    Ja men åben bart ikke til stævner ..
    Selv dommeren syndes at jeg var for står og det var en 1er pony på Max målet

• #33   18. jul 2006 1 ponyer er skam også dejlige.. Vi ville helst have en hest , vi købte også en , men så var den meget ung , og vi byttede til vores etter pony.. Fortryder slet ikke vi byttede , for vi er godt nok nået langt med den vi har.. Nyd dine pony år , som vi også gør (:

• #34   18. jul 2006 Sofie

ihh, de var da for dumme?

jamen så er der jo ikke rigtig andet for at få dig en hest?

og at ride hest har ikk noget med alderen at gøre, det har noget med hvor rutineret man er...
    hvis du søger på internettet har jeg tit set at der står noget med God lærer hest... måske var det sådan en du skulle kigge efter.. fortæl sådan noget til din mor..

• #35   18. jul 2006 Jeg har købt en ,, hun har allerede lært mig meget så jeg fortryder ikke. Jeg får undervisning på hende nu og hun går meget bedre hver gang jeg rider hende syndes jeg (:

• #36   18. jul 2006 Sofie

det var da godt at høre..
    men hvis jeg var dig, så ville jeg også ride en pony ved siden af, for der er virkelig ikk noget som pony årene..
    hest det kan du ride hele livet, men pony må du kan ride til du er 16,,

og min mening, ponyer er helt klart sjovere end heste!

• #37   18. jul 2006 jeg rider en pony ved siden af han er dejlig men han skal snart flyttes væk smiley

• #38   18. jul 2006 det var trist, det kender jeg alt for godt smiley
    men sys du skulle finde dig en ny pony at ride også..

• #39   18. jul 2006 en af mine veninder har det en hest jeg tror den er omkring 1, 68 cm...eller noget,,, og hun er kun 13 og det er hendes første hest/pony, men hun har masser af erfaring!! men det er enda en unghest og den kan hun sagtens styrre!! han er os bare verdens sødeste hest!!!! han er her inde,,,han hedder rømøs samurai,,,,men jeg kan da ikk forstå at de ikk vil give dig en hest????

• #40   18. jul 2006 Anne
    Jeg kan vist få lov at ride en fjordhest smiley
    Så nu skal jeg også prøve dressur kræfter med sådan en smiley

• #41   18. jul 2006 Sofie

lyder sku skægt!
    jeg kender en hun rider dressur på fjoller.. når hun er til stævne kommer folk nogle gange hen til hende og siger: jeg vidste slet ikk at sån en fjoller kunne sådan noget? og dem jeg har derhjemme er bare sån nogle fede nogen og det er den der ikk?

hun er os herinde, hun hedder Rosetta (kaldt Dorit)

det er ikk de bedste billeder af hende, men hun er bare fin smiley

• #42   18. jul 2006 Jeg har købt en pony selvom jeg kun har 2 ½ år tilbage.
    Jeg valgte klart pony, men hvis jeg nu var 11 år, og 1.80 så ville jeg nok vælge hest.
    Men alligevel, du lærer meget af de små ponyer (det har jeg i hvert fald gjort!)

• #43   18. jul 2006 Er jeg den eneste der synes det er yderst fornuftigt at Buurs forældre har spurgt et erfarent hestemenneske til råds???

• #44   18. jul 2006 Hvor surt.. Jeg er da 13år og rider på en hest!?!?
    Men der er jo forskellige meninger, er bare ikke lige helt enig i det.. Det kommer vel også an på hvor stor/høj man er og hvorvidt man kan "magte" en.. Men en pony er da heller ikke dårlig smiley

• Buhman .
    Buhman . Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #45   18. jul 2006 Du skal virkelig nyde dem !
    Ponyårene kan være de bedste i dine ride år !

Kommentér på:
Har tabt mit håb

Annonce