479 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hvordan får i tid??? hvordan får i tid???

jeg er simpelthen ved at gå helt i panik, jeg forstår slet ikke hvordan jeg kan få tid, men det går da... jeg har jo både skole 28 timer om ugen (dog ikke lige nu), arbejde 20 timer om ugen, hund, kæreste, familie, venner, lejlighed (daglige pligter) plus at jeg har 2 heste der skal rides og trænes.... og det er virkeligt hektisk nogengange, der er ikke tid til spontane ting, det hele skal bare være tilrette lagt.... men er jeg den eneste der har en masse der skal nåes hver eneste dag??? hvordan får i det til at hænge sammen...?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan får i tid???
  • #1   17. jul 2006 Man ska bar lade vær med at sove om natten, så ka man nå det hele.. EJ, smiley

Aner det ikk, har slet ikk så travlt som dig.. smiley

• #2   17. jul 2006 Hmm.. Går jo normalt i skole, 9. klasse, og der er jo en hel del skole og lektier. Ellers arbejder jeg 2-3 gange i ugen, 6-8 timer pr. gang. Har en hest som skal rides, dog ikke hver dag.
    Og det passer med at de dage jeg arbejder holder heste fri. Og ellers tager jeg hjem fra skole, spiser og laver lektier og tager ned og rider. OG så er jeg hjemme mellem kl. 20 og 21 hver dag .

• #4   17. jul 2006 jeg kunne nu godt bruge et døgn på 29 timer!

jeg bor alene med min søn, har to heste og går på gym....så jo der er bare travlt til hverdag! smiley

• #5   17. jul 2006 til hverdag ser min typiske dag sådan ud: op kl ca 6.00 gå tur med hunden, bad og alt det der, i skole (handelsskolen) kl 8.00 fri ca 13.30, hjem ryde op måske vaske lidt tøj, på arbejde kl 15.00, fri 20.15 hjem skifte tøj ud til hestene ride/træne, hjem sove og forfra dagen efter (ofte har jeg ikke tid til at spise på sådanne dage)... herudover skal jeg have presset familie, venner, hund og daglig rengøring mm. ind i skemaet, det vil ofte blive på mine få fridage... men nu skal jeg ikke klage for meget, for jeg har jo ferie fra skolen lige pt, så det er rimeligt stille og roligt nu.

• #6   17. jul 2006 min hverdag ser sådan ud:
    6:30 Står jeg op
    8:15 Starter min skole (folkeskole)
    13:45 Får jeg fri
    14:15 Er jeg ca. hjemme
    14:30 Går jeg over til Rony (senere hvis jeg skal ha undervisning fx. kl. 17)
    18:00 Skal jeg være hjemme og spise
    18:30-22:00 Kan jeg enten være hjemme eller gå over på rideskolen og muge en boks som jeg får penge for at muge
    Ca. 22:00 Er jeg i min seng og dagen starter forfra ;D

Kommentér på:
hvordan får i tid???

Annonce