Wee ! Er vildt glad :) {{forumTopicSubject}}
Prøvede at trave på Filippa igår, og der sagde min underviser at hun ikke trak på det forbenet mer' (:
Så godt!
Og idag, da jeg kom der ned, sagde hun at jeg godt kunne begynde at trave ligeså stille på hende, men ingen små volter og alt det der som er en selvfølge.
Så, i morgen, skridter jeg hende rigtig godt, og traver hende en lille smule. Hvis der så ikke rigtig er noget, skridter jeg hende ugen ud, og så skal hun vist skoes om i weekenden, hvorefter vi så begynder at trave ligeså stille.. Dejligt !
Så kommer vi til stævne alligevel. Vi skal bare ikke starte LA1, men en LB1, og måske en LC1-hold, sammen med de andre fra Stald Kalhave ;D
Super dejlig
Lige en god nyhed herfra.
Har jeres dag været lige så god ?
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
Skal snart ned og spule flodhesten;) han er jo vildt beskidt og det kan man da ikke være bekendt da man skal til træning:P
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
For det første har jeg ikke sovet i et par dage, så var jeg i bio med Mai hvorefter vi tog hjem til Karina og drak noget osv Mai tog med mig hjem og sove det der var tilbage af natten så er temmelig træt =/
Men men men skal ud og drikke igen i morgen så det hjælper ikke noget =P
Nåja så har jeg også været ude med hypperne og skal også nå at muge ud i aften =/
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Wee ! Er vildt glad :)