{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadlen glider..
  • #3   14. jul 2011 Skammel, så du ikke skal bruge stigbøjlen for meget. langt bedre for hestens ryg

eller en som står og ligger vægt i den modsatte stigbøjle.

• #4   14. jul 2011 Jeg bruger skam os skammel.. Ja, okay.. Men Jeg kan bedst ride i Wintec sadler..

• #5   14. jul 2011 Ellers skal du få sådan et skum underlag til at ligge under underlaget eller sadlen smiley
    Det er sådan noget skrid sikkert noget

• #6   14. jul 2011 - jeg kan godt se på dine billeder at din nordbakke ikke er tyk overhovedet, men ved jo ikke om den stadigvæk ser sådan ud, det er jo sommer smiley men det kan også være fordi de er lidt runde, at sadlen glider lidt rundt. men op på neget højt, så du ikke skal stå i bøjlerne. Det er godt for hest ,sadel og også dig selv..

• #7   14. jul 2011 Han er nemlig slet ikke tyk, heller ikke nu, han går ikke på græs.. Men jeg prøver noget anti-skrid noget mellem underlag og hest.. smiley smiley

• #8   14. jul 2011 Tror ikke antiskrid hjælper, lige meget hvor tynde fjordheste er , er de brede og runde, og næsten alle sadler vil glide når du hopper op fra jorden. Brug en skammel (: Hvis sadlen bliver på plads når du rider er der ingen grund til at bruge nogen pads

• #9   14. jul 2011 måske din sadel ikke er bred nok...

• #10   14. jul 2011 Jeg tror ikke sadlen ville blive på plads når hun rider hvis den er for smal.

• #11   14. jul 2011 Det er jo slet ikke sikkert at Wintec passer til din hest - en ting er at kopfjernet kan skiftes, men de ligger langt fra optimalt på alle heste.
    En sadel med korrekt spændt gjord skal ikke glide hverken frem, tilbage eller til siden uanset hvad.
    For både din og hestens skyld vil jeg råde dig til at besøge en god sadelmager og få løst problemerne før der opstår dem der er værre smiley

• #12   14. jul 2011 Hvis hesten ikke har særlig meget sadelleje - ja så er der bare ikke meget at gøre...

Men spørg din sadelmager - diverse underlag, gjorde, remme osv vil nok ikke løse noget, medmindre sadelmageren siger han ikke kan hjælpe dig smiley

Og ja fjordheste er bare ikke altid helt nemme at finde sadel til, især når de er unge.. Red med Thorowgood de første 3 år på min blanding, indtil den begyndte at dreje, så skiftede jeg til en sommer (godkendt af en sadelmager) og har ikke haft problemet siden smiley

• #14   14. jul 2011 jeg vil sige at du skal have en ud til at kige på din hest og din sadle. Remmer og pads dækker symptomene uden at finde problemet

• #15   14. jul 2011 hey min sadel gled også til siden ( windsor elite) det viste sig at hesten havede ondt under hovene (sålen) så hun aflastede i sin gang , så hun gik på sådan en måde at sadlen gled til side og nu har hun rigtig ondt . sadlen skal omstoppes . kiopraktoren er igang og så får hun sko på i morgen . "Bare fordi sadlen gled til siden" . tag det alvorligt . det her koster mellem 8-10000 kr inden jeg er færdig med behandling så hun er ridebar igen ,
    tænk dig om

Kommentér på:
Sadlen glider..

Annonce