{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

For meget!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har været på camping i weekenden sammen med 3 veninder.. det var rigtig sjovt og hyggeligt selvom vores telt faldt sammen så vi måtte sove i en opholdsskue på gulvet.. MEN de havde 2 fjordheste, den ene så rigtig godt ud, og var flot og velpasset mens den anden så mindre godt ud, dens hove var meget trævlede og den gik på en meget sjov måde. En aften var der nogle svenskere der havde lejet den med de dårlige hove 1 time, der kom en mand fra camping pladsen og sadlede den op, og en af børnene satte sig op på den. Men den ville ikke gå, og de kunne overhovdet ikke få den til at flytte sig.. jeg spurgte om jeg skulle hjælpe og de sagde at det måtte jeg meget gerne, så jeg satte mig op på den. og jeg fik den til at gå, men jeg kunne mærke at den havde ondt i hovene, og den ville meget nødig gå, så jeg hoppede af igen, og sagde at den havde ondt i hovene, og at jeg ikke syntes de skulle få en smed til at kigge på den, men de satte bare drengen op på den igen og trak ham rundt. Ham der havde sadlet den op var bare kørt!! jeg syntes bare det var for meget!! man kan da ikke overlade en hest til nogle mennesker der ikke aner noget om heste!! uhh hvor var jeg bare gal!! det var da også for meget at de brugte den selvom den havde ondt!! manden der sadlede den havde overhovdet ikke forstand på heste!!
Så nu har jeg tænkt mig at skrive et brev til camping pladsen om at jeg syntes det er dyreplageri!
Hvad syntes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For meget!!
Kommentér på:
For meget!!

Annonce