1.556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Tyndt føl???? Tyndt føl????

Vi har jo følle som er 1 år.. Han er meget svær, at fodre på, og er ganske enkelt for tynd :-(, dyrelæge kan ikke finde "fejlen".. Hvad gør i med jeres føller på denne alder??? Han er ej heller rengående på v. bagben og skal til Højelse dyreklinik, men vi må træne læsning lidt endnu :-((( HJÆLP??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyndt føl????
  • #1   30. jun 2011 HVOR tynd er plagen??

for føl og plage "skal" jo helst være slanke... det er ikke sundt for unge dyr at være kraftige

• #2   30. jun 2011 sødmælkserstatning plejer at have en god effekt, hvis ellers de vil spise det smiley

• #3   30. jun 2011 Har han fået ormekur???

• #4   30. jun 2011 min får 300 g grow fra horselux, 200 high energi fra eggersmann, ca 150 g fiberpillerfra horselus, også går hun på græs...

• #5   30. jun 2011 Ville få en til at komme med en lastbil, så han kan komme en tur til dyrlægen ret hurtigt.. i En lastbil står de noget bedre end i en trailer og ofte lettere at læsse, hvis i kan å en hest med der er vant til transport..

Det kan jo være han har ondt, og dermed ikke appetit til at spise..

• #6   30. jun 2011 Ang. foderstanden går jeg ike ud fra at det er akut. Plage er som regel meget spinkle og tynde at se på.
    De har også stort tendens til orm, og bør ormebehandles hver 3. måned indtil de er 2 år gamle.
    Så hvis ikke du har ormebehandlet indenfor de sidste 3 måneder, så vlle jeg sørge for at få det gjort.

Men, med hensyn til bagbenshaltheden, så ville jeg ikke vente for længe med at tage afsted. Med unge heste i vækst, er det yderst vigtigt at få kigget på sådan noget hurtigst muligt. Så der ville jeg nok tilsidesætte læsningstræningen lidt, og sørge for at få ham læsset, evt. i lastbil, eller vha. beroligende hvis han er helt umulig at få i en trailer.

• #7   30. jun 2011 Han har fået ormekur, han får : Sort havre, Linamix, Mash og noget andet.. Det er staldejeres. Det er lastbil vi har og denne han ikke vil læsses ved

• #8   30. jun 2011 Han får ormekur hv. 3 måned :-), vi ved det godt og der har været dyrelæge/r ude+ selvfølig smed, hvor der intet ses.. Derfor skal han i røntgen eller andet smiley Det skal siges, at han er ekstrem "stor" efter min mening???? Han er vel en 155-160 snart og 1 år!

• #9   30. jun 2011 Man kan se ribben, og ja er klar over de skal være slanke, men an er meget kantet og hoftebenene stikker skarpt frem. Staldejer er selv bekymret.

Kommentér på:
Tyndt føl????

Annonce