{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kiropraktor
  • #1   27. jun 2011 Det lyder som om der meget vel kan sidde noget skævt i bagpart eller ryggen på den.

Kender desværre ingen kiropraktor i syd og sønderjylland, dog ved jeg at der kommer en på Karmdal i Esbjerg som også er uddannet dyrlæge. Mener du kan finde hans navn på deres hjemmeside.

• #2   27. jun 2011 Jeg vil helt klar anbefale Tove Due. Du kan søge på hendes navn på Google og se hvor hun kommer i nærheden af dig. Jeg kører fra aalborg til skive når hun er der, og det er hele køreturen værd..
    Hun har en okay pris synes jeg, 900 kr første gang, og 800 kr de efterfølgende gange..
    Pøj pøj med det, det lyder helt klart som om din hest ville ha rigtig godt af at blive tilset og behandlet af en kiropraktor.
    Kan forresten lige nævne at Tove Due også er dyrlæge og akupunktør...
    Mvh Laura

• #3   27. jun 2011 Jeg bruger en fra Varde, han er også dyrlæge. Han ikke huske hvad han hedder, fordi jeg får ham gennem min ridelære. Men han koster 1000 kr pr behandling, ved ikke om det bliver for meget? Men han er utrolig dygtig.

• #5   27. jun 2011 Lyder meget som om du skal have ne kiropraktor på din hest, ejg har aldrig fortrudt at jeg begyndte med kiropraktor, tror måske Tove Due køre i det sønderjyske, men ved det ikke med sikkerhed.

• #6   27. jun 2011 Jeg ville anbefale Eva Løber, der kommer fra Grindsted, eller Lisa Breach, som der kommer fra Sjælland (men er med jævne mellemrum i jylland) smiley Super dygtige.. Jeg vil ikke bruge Thorsten - fra varde dyrlægerne til kiropraktik.. Han er en super dyrlæge, men ville ikke bruge ham som kiropraktor, han tager rigtig meget for det og er ude af stalden efter 15 min. max.. smiley

• #7   27. jun 2011 Okay ved ikke så meget om han er vildt dygtig forhold til andre. For jeg har aldrig prøvet andre, men jeg er fuld tilfreds med ham smiley

Kommentér på:
Kiropraktor

Annonce