694 visninger
|
Oprettet:
vitaminer/mineraler {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for lidt hjælp til at finde ud af hvad jeg skal bruge, for de har nemlig kun en saltsten ude på folden, og det er jo ikke nok??
Lige nu går ponyerne ude på en fold med lidt græs, og kommer over på en fold med meget græs 2-4 timer om dagen(grunden til ikke mere er for at de ikke spiser det hele på en gang)
De bliver lukket ud omkring kl 8-9 tiden hvor de får 1 skive hø fra en miniballe og 1 gulerod hver, også bliver de lukket ind omkring 8-9 tiden hvor de deler 1 skive og igen får 1 gulerod.
ville os lige høre om det er nok, eller om de skal have noget andet os??
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 67
Er stadig ny inde for foder området, og der er så meget at vælge i mellem
sep 2006
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 149 Svar: 1.812
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 33
sep 2009
For har os fået afvide at jeg kunne købe en balje...??
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.725
Det er yderst vigtigt at du ved den er dækket ind med vitaminer og mineraler - det er ikke meget de får fra græsset.
Har selv prøvet en del forskellige og TM MiniVit også om sommeren vinder helt klart over Pavo som kan blive hårde som sten eller bløde og smuldrende hvis de får lidt fugt. MiniVit er langt det nemmeste med de par bolcher de skal have om dagen.
sep 2009
Hvad er prisen for sådan en spand?? og hvor lang tid holder de...??
sep 2009
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.725
Vores store dreng der rides meget trives storartet på godt grovfoder og vitaminer/mineraler - godt nok har vi valgt vitaminer og mineraler i pilleform (Pavo) så har får lidt i krybben når han står i boks om vinteren.
vitaminer/mineraler