{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klipning af shetter ved Aarup HJÆLP
  • #1   11. maj 2011 det er ikke godt at klippe hestene nu selvom den ikke vil tabe pelsen
    her er nogle af grundene til at den måske ikke taber pelsen

-får han nok foder
    -får han nok vetaminer
    -er den ved at være godt oppe i årene

det at de ikke taber pelsen kan være fordi den mangler nogle eller får for lidt foder til at hestens krop ikke selv gennemføre procesen med at skifte pelsen ud

Det skal lige siges at jeg ikke hentyder til at du ikke passer den ordnligt, bare så vi lige har det klart, så anklager dig ikke, jeg kan bare fortælle dig hvad jeg har erfaring med smiley

men det er de grunde jeg kender til det

• #2   11. maj 2011 T. Dufour **Team Ericsson** .
    "der står at den ikke vil smide pelsen"

• #3   11. maj 2011 T. Dufour **Team Ericsson** .
    undskyld havede lige misforstået det sidste du skrev

• #4   11. maj 2011 syntes bare det er vigtigt at man tjækker om hvad grunden til at den ikke vil smide pelsen inden man klipper
    for der er nogen heste der ikke smider pelsen fordi der er nogle af de ting jeg skrev før man ikke er klar over den mangler.

• #5   12. maj 2011 Jeg er helt enig om det er fordig han mangler noget eller anden form for ustabilitet i hans tilværelse.

Jeg fik ham hjem i marts og ved ikke hvad han har fået vinteren over. Men er i sammarbejde med dyrlægen ved at finde ud af om han evt kunne have cussing (staves) eller om det "bare" er et fodrings problem vinteren over. Jeg kunne måske godt have været mere spesifik i start tråden.

Men nu ligger det sådan at han SKAL af med pelsen han er våd når vi når til aften pga varmen og så bliver han kold on natten og det er altså bare ikke sundt. så lige nu er tankerne at rede ham fra at blive mere syg. Så han SKAL klippes. og jeg kan næsten fornemme jeg bliver nød til at oplyse det selvfølgelig er i samråd med dyrlæge. smiley

Så tak for jeres bekymring vedr hestens helbred. smiley

Men er der ikke en derude der kan hjælpe mig med mit konkrete problem i forhold til den her trå???

Kommentér på:
klipning af shetter ved Aarup HJÆLP

Annonce