{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Klipning af shetter {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!
Jeg har denne skønne dejlige (tidligere shetlands hingst). smiley
Han har aldrig været den vildeste pelssætter. Men for et par år siden blev han pludselig alvorligt syg og vi var overbeviste om at vi ville miste ham. Efter en hård uge med kampen om død eller overlevelse fra hans side af overlevede han det. Min lille fighter!
Men men men, efter den gang er han begyndt at sætte vildt meget pels. Man kan næsten ikke se hvad der er hoved og hale på ham i disse kolde tider smiley
Nu er mit dilemma så at han har det aaaaaalt for varmt inde i stalden om natten og derfor klør så meget at han klør hul i det smiley
Jeg har selvfølgelig haft dyrlægen ude og han har hverken lus, lopper eller noget lignende. Han anbefalede at jeg fik fat i en klipper og klippede ham på halsen, og hvis det ikke stoppede skulle jeg overvejde at klippe hans lange man(Han har en MEGET kraftig man. Det kan ses på hans profil)

Så mit endelige spørgsmål er, hvor mange millimeter skal jeg klippe det til? 3 mm, 6,mm,9 mm eller 12 mm.? Hvad er jeres erfaringer. Vil jo ikke ha mit lille pus kommer til at fryse smiley

- Emma og Millwall smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klipning af shetter
Kommentér på:
Klipning af shetter

Annonce