1.093 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

HESTE DOKUMENTAR! HESTE DOKUMENTAR!

Jeg er i gang med en lille idé som jeg gerne vil gøre mere ud af. Jeg har redet i mange år på et knabstrupper stutteri hos Anja Carlsen, som rent faktisk har lært mig alt hvad jeg ved om avl og kan i ridning. efter det har jeg været i praktik hos en jockey i lyngby og lidt på mattsons og har oplevet en del ting osv.

MIN IDÉ:
Jeg vil lave en dokumentar om forskellige ridestile og opfattelser af hesten. Jeg vil undersøge hvad folk mener om deres heste i Kbh og i det ydre Jylland, måske videre i Europa hvis der bliver penge til det. Jeg mener selv at der er for lidt, hvis ikke ingen hesteprogrammer idag. Jeg vil snakke med dyrelæger, dyrepassere og beridere hvad de mener om opdragelse og sundhed på hesten. Jeg vil snakke om udøende racer, avl og Konkurrence.

Jeg mener selv at jeg ikke er en hestepige, selvom dette er min store passion. Jeg ville leve på gaden bare for at eje en hest. Jeg er meget dygtig og har altid fået det af vide, men som sædvanlig stoppede pengepungen mig. Jeg håber i vil hjælpe og komme med indskud. Også gerne om evt. steder jeg kunne besøge under Dokumentaren.

Mvh. Nikita

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HESTE DOKUMENTAR!
Kommentér på:
HESTE DOKUMENTAR!

Annonce