{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Ny rytter til min kære... {{forumTopicSubject}}

Ja.. så har vi efter meget med flytting og sådan omsider sadt Adde ((link fjernet) ud på prøve til en rigtig sød pige. Hun er 10 år, men rider RIGTIG godt! Er rigtig imponeret af hende...
Hun fik Adde hjem på søndag og i dag red de et lille stævne og jeg var oppe og kigge..
gæt hvem der fik 2 førstepladser:D jo nemlig lille Lotte og Adde.. Er rigtig stolt af min pony, han var rigtig sød...
Jeg var jo rigtig trist dengang jeg sendte ham ovre til Sverige og gråd rigtig meget (nogle husker måske det med grine og græde?!?).. Men vi hentede ham jo hjem og nu hvor han er oppe ved Lotte var det jo trist at sænde ham op dit (vanskelig at forklare og en dum setning:p), men jeg er ikke så trist nu som da jeg sendte ham til Sverige, for nu ved jeg at han har det rigtig godt og han hygger sig rigtig både med Lotte og med Lottes andre pony Cailin som han står ude sammen med.. den ligner jo lidt på Mille som han var ude sammen med ved mig og det er jo lidt sjovt.. Billeder fra i dag kan sees på nr 5
(link fjernet)

En anden ting er at Lottes mor har en hest hun gerne vil jeg skal ride på og ha med til stævner så jeg arbejder med at få min mor med på det tihi.. håber jeg får hende med for den er rigtig flot:D
Tiril R

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny rytter til min kære...
Kommentér på:
Ny rytter til min kære...

Annonce