{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket magasin
  • #3   22. apr 2011 Jeg køber og læser både Magasinet Hest og Equipage og har gjort det i mange år - synes det veksler lidt hvilket der er bedst men træls at man ikke kan forvente NYE artikler - de genbruger simpelthen artikler fra tidligere år.
    Før syntes jeg at Ridehesten var kedeligt og alt for meget avl, men de er faktisk blevet meget bedre til at tiltrække et bredere publikum med gode artikler der ikke kun omhandler avl.
    Går da heller ikke af vejen for at læse min datters ridehesten Junior smiley og hun læser også gerne mine blade

• #5   22. apr 2011 Jeg har haft læst Equipage, men skiftede simpelthen til magasinet HEST, da jeg ikke gad betale penge for et blad hvor de genbruger artiklerne. Jeg synes magasinet HEST er meget bedre fagligt smiley

• #6   22. apr 2011 Jeg følger lige med, da jeg gerne vil abonnere på et blad, med fag-artikler. smiley

• #7   22. apr 2011 Det varierer en del hvor meget jeg bruger det, men et abonnement på Epona.tv kan anbefales - det er online og der er en masse rigtig gode videoer og mange rigtig gode artikler.

http://www.epona.tv/

Kommentér på:
Hvilket magasin

Annonce