232 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

HUH..?! :S HUH..?! :S

Øhh..? - Igår var jeg inde på Zürich's profil og så at nogle af mine udfordringer var forsvundet. Nåh okay. Fair nok. Der var nok nogle der var slettet. Så var mange af mine kommentare os slettet. I dag kommer jeg så ind igen og ser at ENDNU flere udfordringer er væk (os dem der var færdige) og endnu flere kommentare end i går.. :S - Hvordan kan det være.? to gange lii i træk.?! Sletter alle bare sine heste nu.?! - sys bar det var lidt sært.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUH..?! :S
  • #1   28. jul 2004 okay. men er det ikke sådan lidt.? Der er da MANGE om dagen så.! Hvofor er det at der er så mange der lukker og slukker.. ? - smiley De fleste kommer jo alligevel tilbage igen. Hvofor så ikke bare skrive i sin "GB" at man ik "er der for tiden" og lade rvær med at slette hesten.? så er man jo fri for at skulle til at starte det hele forfra. Er det kun mig der har det sådan.?

• #2   28. jul 2004 Pia L... Jeg er enig med dig! Hvis man ligesom bare holder en pause og kommer tilbage igen, er der da ingen grund til at slette hesten helt. Hvis det er fordi man synes det kunne være sjovt at starte helt forfra, kan man vel bare nulstille stemmerne og slette kommentarerne.. eller hva?

Knuzzz og kyzzz Line

Kommentér på:
HUH..?! :S

Annonce