dumt dumt dumt dumt
Lavede den største tanketorsk ever..
Skal ride stævne idag lidt i ti, så var ude at ride hesten på rideskolen i går aftes, ville skridte af udenfor og tænker "jeg kan godt åbne porten imens jeg sidder på ryggen af hesten. Men nej, hesten maser sig med ok stor kræft igennem så snart der er plads til ham, og ikke mig, så vi sad jo lidt fast, hesten bruger endnu mere kræft, svup, ud med os og Trine ned til den ene side og tager et par trille ture på gruset.
Sidder nu med ret ømt knæ og ret øm ankel, har problemer med trapper! super godt når man skal skubbe 400 kg unghest ud i hjørner med nu ret useless knæ...
Skulle bare lige ud med det xD godmorgen til jer.
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
men håber du klare dig igennem stævnet aligevel
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.786
Det var der os bare ikke til mig eller sadlen.. så to rigtig ømme knæer og de ledeste ridser i min sadel
og da vi var på jagt den weekend - ja det har været den eneste gang hvor jeg synes at nu havde vi vidst redet lang tid nok
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 453
Også derfor jeg synes det er min egen skyld
kom desuden hjem idag med en andenplads LD hest, 63,33 %, hestens første stævne.
mar 2006
trine
det var da en utrolig flot plasering når det første gang den er ude til sådan et sted
håber det kommer til at gå mig bare halvt så godt når jeg skal afsted med min bette dreng skal bare ha trænet ham af med at prøve at smadre mine knæ da han netop ikk tænker på at der skal være plads til os begge den bette bariera hest
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 453
Kender alt for godt det med barieren, gør ham her også, det er bare støvlen der får ridser xD
Men held og lykke til jer
mar 2006
dumt dumt