618 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

dumt dumt dumt dumt

Lavede den største tanketorsk ever..
Skal ride stævne idag lidt i ti, så var ude at ride hesten på rideskolen i går aftes, ville skridte af udenfor og tænker "jeg kan godt åbne porten imens jeg sidder på ryggen af hesten. Men nej, hesten maser sig med ok stor kræft igennem så snart der er plads til ham, og ikke mig, så vi sad jo lidt fast, hesten bruger endnu mere kræft, svup, ud med os og Trine ned til den ene side og tager et par trille ture på gruset.
Sidder nu med ret ømt knæ og ret øm ankel, har problemer med trapper! super godt når man skal skubbe 400 kg unghest ud i hjørner med nu ret useless knæ...

Skulle bare lige ud med det xD godmorgen til jer.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dumt dumt
  • #1   3. apr 2011 Hehe er så træls når sådan nået sker og at hesten ikk tænker over at der os skal være plads til os gjorde samme fejl for nogen år tilbage da jeg os troet at vi bare kunne ride igennem have/gårdpladsens låge der endte jeg os med ømme knæ samt fine røde malings streger/riser på sadlen så ja det dumt gjordt

men håber du klare dig igennem stævnet aligevel smiley

• #2   3. apr 2011 min pony gjorde det samme da vi var ude og træne til en jagt... hopsa der var da fin plads til hene mellen de træer smiley
    Det var der os bare ikke til mig eller sadlen.. så to rigtig ømme knæer og de ledeste ridser i min sadel smiley
    og da vi var på jagt den weekend - ja det har været den eneste gang hvor jeg synes at nu havde vi vidst redet lang tid nok

• #3   3. apr 2011 K Carsten, det gør jeg også selv, men porten er stor, nåede bare ikke at skubbe den helt op (stor nok til at en traktor kan komme igennem)
    Også derfor jeg synes det er min egen skyld smiley

kom desuden hjem idag med en andenplads LD hest, 63,33 %, hestens første stævne.

• #4   3. apr 2011 rider heller aldri ud af stald dør hvor der er nået over hovdet det for risikabel men nu har den gamle af min lært at paser smalle pasager både med rytter og uden og ser derfor ingen risiko for at det skulle være farligt da jeg stoler 100 % på min hest og ved at der skal meget til for at gøre ham bange

trine
    det var da en utrolig flot plasering når det første gang den er ude til sådan et sted

håber det kommer til at gå mig bare halvt så godt når jeg skal afsted med min bette dreng skal bare ha trænet ham af med at prøve at smadre mine knæ da han netop ikk tænker på at der skal være plads til os begge den bette bariera hest

• #5   3. apr 2011 Diana: Tak, var også ret stolt smiley var så heldig at det er rideskolens hest, så han skulle jo ikke hjemmefra, men ja.
    Kender alt for godt det med barieren, gør ham her også, det er bare støvlen der får ridser xD

Men held og lykke til jer smiley

• #6   3. apr 2011 starter os kun med et trænings stævne der hvor han står så vis det går galt er der ikk længer end jeg kan sæt ham i boksene =)

Kommentér på:
dumt dumt

Annonce