{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Hvilket forsikrings selvskab har du? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.. Ja jeg har en unghest, jeg skal have forsikret nu.. Og må nok indrømme jeg er lidt på herrens mark i hvilket selvskab jeg skal vælge..

Hvilket har du? hvorfor har du dem i forhold til de andre? Har du skiftet fra et andet selvskab til det du har nu? Hvorfor??

Jeg skal have hende syge, uanvendelig og livs forsikret.. Hvad giver i for det? og ja hvilket beløb er din hest forsikret for?

Hjjjælp.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket forsikrings selvskab har du?
  • #1   30. mar 2011 hmm havde godt nok tænkt mig, hun skulle forsikres for lidt mere end 15.000.. Syntes godt nok 3800 lyder af meget.. Men hvordan er de ellers med udbetaling af penge fra dyrlægen?? De dækker også 75% ikke?

• #2   30. mar 2011 Jeg har dansk hesteforsikring og de er bare kanone. Har kun oplevet positiv vejledning, hjælpsomhed og hurtig ekpedition smiley

Min hoppe er forsikret for 55000 incl. foster føl forsikring, på 10000 pr gang med et kastet føl. Max x 2.
    Giver 1600 mener jeg.
    Min dreng er forsikret for 25000, ham giver jeg 1200 for smiley

• #3   30. mar 2011 jeg har first horse. Min er livsforsikret for 30.000 kr., og uanvendelighedsforsikret samt sygeforsikret. First Horse dæker 75% af alle dyrlægeudgifter (bortset fra vedligeholdese, såsom tandrasp, vaccine og ormekur) hvor de fleste andre kun dækker med 50% eller 60%.
    Der er slet ingen pjat med first horse, de dækker alt uden at stille spørgsmålstegn, så længe behandlinge udføres af dyrlæge.

• #4   30. mar 2011 team hjortkjær. Er din forsikring både med syge/uanvendelig og livs dækning? Hvad med selvrisikoen ved dansk hesteforsikring? Dækker de også alle dyrlæge besøg, udover vedligeholdse? Hvad dækker de med?

Malene. Hvad giver du i året på de 30.000? Skal man ikke have røngten på, for at få dem forsikret for 30?

• #5   30. mar 2011 jeg havde hvist topdanmark de dækkede ihvertfald 90 procent.

• #6   30. mar 2011 Cecilia hehe jaa.. Jeg vil dog gerne have min forsikret for lidt mere, hvis nu uheldet er ude med hende.. smiley

• #7   30. mar 2011 Nej min er kun livforsikring og ansvar smiley + føl/foster.

Op til 30000 kan man forsikre uden noget som helst - over 30000 kræves en handelsundersøgelse af dyrlægen, uden røntgen.

• #8   30. mar 2011 Ja okay.. jeg vil have sygedækningen også.. smiley

• #9   30. mar 2011 Jeg har dansk hesteforsinkring hvor jeg giver årligt ca 2500 For en islænder. Der i er ansvar/livs og udvidet dyrlæge (80%)

Men jeg er stavnsbundet der til da jeg hørte ved first horse ville de lave forbehold på forfangenheden. Det vil sige alle dyrlæge regninger med det skulle jeg selv betale. Så det avr ret øv. Ved dansk hesteforsikring har jeg ingen forbehold da jeg fik den før hun blev syg.

• #10   30. mar 2011 Mette. ja kunne godt læse på hestenettet, at der var noget med halthed ved first horse, som vidst ikke fungerede så godt.. Jeg kender ikke first horse så godt.. De er jo ret nye.. Dansk hesteforsikring har jeg også kigget på.. Har sendt dem en mail.. First horse´s hjemmeside kan man åbenbart ikke komme ind på.. smiley

• #11   30. mar 2011 Jeg vilel få forbehold fordi det ene hov ben har rygget sig en mm -.- men jeg er godt tilfreds med dansk hesteforsikring de har udbetalt mig pengene for mine dyrlæge regninger uden at blinke. Så de par 100 jeg skal betale ekstra om året er ok.

Man kan se det sådan Dansk heste forsikring ahr føl forsinkring incl automatisk

det har first horse ikke.

First horse har så en eller anden kolik forsikring incl istedet for. Dte har DH ikke (eller dte tror jeg ikke)

• #12   30. mar 2011 Jeg har first Horse og min hoppe er forsikret for 40000 kr. i uanvendelighed og liv og så har vi sygeforsikring også som jo dækker 75%
    Derudover har First Horse en kolikdækning inkl.

Jeg giver lige godt 5000 kr om året.

• #13   30. mar 2011 Vi havde røntgen på vores som er sendt med da vi tegnede forsikringen og den har en lille og ubetydelig mus på det ene forben. Det har de ikke taget forbehold for.

Har endnu ikke haft problemer med udbetaling på dyrlægeregninger (Har dog kun haft en enkelt :-))

• #14   30. mar 2011 hmm ja.. der er jo både ulemper og fordele ved dem alle sikkert.. :S Det er ski ikke nemt..

• #15   30. mar 2011 Jeg ved bare da jeg valgte for ca 4½ år siden det var jeg IKKE skulle have tryg. jeg ved ikke hvorfor men jeg bryder mig om dem og man høre nogle frygtelige historie om dem

• #16   30. mar 2011 jeg fik vidst en pris på 2500 om året, ved first horse, det var så ved syge og liv.. for en pris sum på 25.000. ved ikke om de tager mere hvis man også har uanvendeligheds dækningen på..

• #17   30. mar 2011 Jeg tror altså at man kan finde historier ved de fleste.. Jeg vil derimod holde mig langt fra alm. brand. Tryg kender jeg flere som har, og som er godt tilfreds med dem.. Men syntes bare de er meget dyre.. Men dækker de som de skal, så er det jo også en tryghed for ejer jo.. smiley

• #18   30. mar 2011 Jeg havde Kongerigets hesteforsikring før og har aldrig nogensinde haft problemer. De udbetaler bare, men de kan ikke konkurrere i pris med hverken First Horse eller Dansk Hesteforsikring.

• #20   31. mar 2011 Jeg har First horse til min ung hest og der er bare ingen problemer smiley og vi har da HAFT meget med dyrlæge for tiden smiley hihi

Kommentér på:
Hvilket forsikrings selvskab har du?

Annonce