{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ligge sig ned?
  • #1   25. mar 2011 Det bånd der handler om tillid ville jeg selv sige. Da min den ene, kan jeg ligge ved og gå hen til. Hvor den anden er jeg så små kun kan stå 30-40cm væk, uden han rejser sig.

Men jeg har hørt du kan lærer hesten at ligge sig ned, ved at tag det ene forben, og bøje det op, sådan som du osse ville rense hove, også trække det tilbage, så hesten falder ned på knæ. så skal du selvfølgelig rose hesten, og sådan skal du så forsætter, til han har begge knæ på jorden. Så ville jeg mene, at hesten selv ligger sig ned, eller evt. puf let til den. Jeg kender osse en anden metode, som nok de færreste bruger. Hvor du ligesom i naturnen får hesten til at gå rundt i en bette cirkel, og snues til jorden. Ligesom de ville normalt gøre tegn, til at ligge sig ned. Men det hele handler om tålmodighed smiley
    Håber det kunne hjælpe lidt.

• #2   25. mar 2011
    Jeg har siddet ved hesten hvor der lå ned :o) - jeg er bare ikke ude ved den når den ligger sig ned. Maja tager også ofte en middagslur i solen, liggende - men igen, jeg er ikke ude ved hende ;)...

Vil ikke trække i noget som skrevet...
    Har hørt om den med cirklen, den vil nok blive afprøvet også :o)

• #3   25. mar 2011 hehe håber det kommer til at virke så smiley

• #4   25. mar 2011 www.klikhesten.dk , er rigtig god synes jeg, der bliver det også forklaret godt hvad du skal gøre. Der er også andre tricks hvis du en dag skulle få brug for det(:

• #5   25. mar 2011
    Siden virker ikke :o)

Kommentér på:
Ligge sig ned?

Annonce