{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

2 heste? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg har lige fået ny hest, for ca. 3uger siden. Jeg har også en 1’er pony, som jeg har haft .. ja. Siden maj2002. Men min pony, Silke er blevet mere sådan.. træls, efter jeg har fået den nye (Ole) .. Altså hun løber væk fra mig ude på marken. Også selvom jeg har godbidder med. Er hun jaloux? .. Jeg kan ikke skilde mig af med hende, så vil ikke sælge hende.. men bliver det nødvendigt? , eller er hun bare sådan i starten? Går det over?
HJÆLP! Kan ikke klare at min lille yndling er sådan /’: ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 heste?
  • #1   11. jun 2006 tror bare hun skal finde ud af at der altså også er en anden nu som skal have lige så meget opmærksomhed som hende. giv hende en måneds tid og se.

• #2   11. jun 2006 hey...
    tror ganske simpelt at hun som du selv siger, er jaloux... det er meget normalt - hun har jo haft dig helt for sig selv - og så kommer der lige pludselig en anden hest - som hun så skal til at dele din opmærksomhed med!! Min Pina er også rigtig streng ved de nye i starten - og i en periode på et par uger efter at Artig kom hjem - gad hun heller ikke snakke med mig - så kunne jeg bare rende og hoppe... men nu er hun god igen - tror jeg forkælede hende lidt ekstra i en periode, for man blir sgu lidt ked af det:)
    Men er sikker på at det nok skal gå over)

• #3   11. jun 2006 Du må bare ikke gøre forskel på dem. Du skal stadig trække din "gamle" pony på fold først og alt det du plejer så meget du nu kan.
    Havde os to heste for 2 år siden og snow blev simpelthen så misundelig så du skal ihvertfal ikke sætte den i sidste række. Til sidst vænner de sig til hianden smiley

• #4   11. jun 2006 okay, tak allesammen.
    de går jo så på sommergræs nu (men bliver stadig redet), så det er ikke noget med at det er pga. at de skal lukkes ud og ind osv.
    Jeg er meget nærvøs for hestene, så kan det skade på Silke, at hun bliver misundelig?

• #5   25. jul 2006 .. jeg stod engang og sadlede en venndes hest op mens min egen stod og kiggede, og det maatte jeg aabenbart ikke for hend for hun tog fat min jakke og hev mig hen til hende? jaloux? meget.. det kan godt vaere problemet min rendte ogs vaek fra mig en periode saa min veninde maatte fange hende.. men det gik over.. giv din pony noget tid og se..

Camilla/Bonnie

• #6   30. sep 2006 bare lade den være til den begyder at komme hen til dig.

Kommentér på:
2 heste?

Annonce