Positive handler herinde på HG {{forumTopicSubject}}
Synes der florere så meget negativt herinde omkring handler mellem folk herinde, så nu vil jeg da lige komme med lidt positivt.
Jeg er gået lidt shop amok den seneste tid...
Har købt et regndækken til Chili herinde
Et polarfleecedækken til ham også...
Og så bestilte jeg et overgangsdækken hos en herinde til Emsen og det var så lækkert et dækken, at jeg efterfølgende også kom til, at bestille et regndækken og et vinterdækken hos samme bruger, i samme stand og mærke....og de er på vej med posten nu.
Så har jeg købt et par lammeskindsgamasher til Chili i fin stand.
Og ja så så jeg den her rumbevarmer i ægte lam og tænkte, at dén måtte være god for min bagdel....og her var posten godt nok drillesyg, men frem det kom den
Den ligger ude på køkkenbordet nu og jeg håber den snart skal prøves.
Så så jeg de lækreste lædervinterstøvler fra Horze....skrev med bruger om str, læg osv og de ankom igår - de er SÅ fede og de passer perfekt til selv mine tynde tændstiksben
Alt i alt en masse GODE handler, hvor jeg har været fuldt ud tilfreds med produkterne!! Og der har været en god stemning mellem sælger og jeg og jeg er så typen der altid melder tilbage, når tingene er ankommet og siger tak for handlen.
Så har jeg også måttet af med nogle af mine heste....
Og satte min shetlandsvallak som var ride og kørevant til salg, min skønne skønne fjordvallak som var mit et og alt ville jeg også forsøge, at finde et bedre hjem til og ja også min shetlandshingst som var indkøbt med henblik på en god kåring og avlsemne.
Alle tre fandt nye gode hjem på 3 uger.
Jeg har en rigtig god kontakt til hende der fik min elskede fjorddreng - vi skriver sammen jævnligt og det går super med de to.
De to andre er der også kontakt til, men dog ikke i samme grad.
Onsdag morgen kom der en lille welsh til salg som jeg straks faldt for og som kunne gå fint i spænd med min hingsteplag.
Jeg henvendte mig straks på annoncen og spurgte om de kunne være interesserede i, at bytte med min ponyvogn og det ville de gerne - og sammen dag kl 18 blev bassen leveret - de havde 2 timers kørsel hver vej.
Smukt - Jeg kan simpelthen ikke klage over mine handler herinde.
Har haft en enkelt handel som ikke ville flaske sig - men der vælger jeg, at sige til mig selv, at det var der nok en årsag til
Så folkens....kom nu....frem med jeres positive handler...
De er her jo også!!
okt 2006
Følger: 98 Følgere: 117 Heste: 4 Svar: 731
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 237
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
Langt de fleste mennesker er heldigvis ærlige mennesker
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Har købt en køresele, røde springgamacher, hvide dressurgamacher og 8 underlag.. og sikkert også noget andet jeg ikke lige kan huske x)
Hver gang jeg har solgt noget, har det foregået ved at folk personligt mødte op (helt tilfældigt at det har været sådan alle gange), så der har det også været fint
Positive handler herinde på HG