{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jagt rytter/hest erfaringer.
  • #1   25. feb 2011 Det kommer meget an på hvilken type hest du generelt kan lide. Jeg mener ikke, man kan sige en type er mere velegnet end andre. Både lette og tunge typer kan bruges. Personligt foretrækker jeg de lettere typer, der er lette at tænde lidt op.

Men en jagthest skal kunne springe omkring 1m, være modig og kunne galoppere i en stor flok og uden at hidse sig helt op.

Held og lykke med det smiley

• #2   25. feb 2011 Ved ikke om der er en spec. race der egner sig bedre end andre.

De skal være stabile og skal kunne funger i et felt hvor den ikke lige er forest. Have et god hovede mht. nye ting og natur.

• #3   25. feb 2011 En god jagthest er en med nogle stærke ben og et godt hovede (psykisk).
    Og så self. at den kan springe i terræn. Spring på en flad bane og terræn kan nemlig ikk sammenlignes smiley

Helst ikk en med alt for meget blod, da de kan have tendens til at hidse sig op - men det kan godt lade sig gøre, hvis rytteren er dygtig nok smiley

• #4   25. feb 2011 tusinde tak for de gode svar, vil nemlig gerne ud at starte jagt på den jeg har nu, men tror ikke hun er den bedste, så efter hende vil jeg gerne have en der ville egne sig rigtig godt, og som ville kunne holde til det, som i siger både tempo mæssigt og at den har hovedet i orden.

Kommentér på:
Jagt rytter/hest erfaringer.

Annonce