{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

utilredet pony....? {{forumTopicSubject}}

er det meget dumt at købe en utilredet pony????
har kigget på en masse (tilredede, staves? )
men de er alle sammen blevet solgt for næsen ad migg smiley
men tænkte at hvis man fik en ordentlig unghest, og opbyggede et god venskab så var det ikke så slemt?
ved det ikke vill i ikke hjælpe mig!?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utilredet pony....?
  • #1   31. maj 2006 okay.. men har bare ikke de penge har omkring 11 000.. og det er jo ikke ret mange vel?? smiley
    vil gerne have min egen pony! :S men ved ikke om det skal være hest eller pony?

• #2   31. maj 2006 der er ikke så meget andet for end at kigge sig godt for og prøve lidt af hvert.. men så længe man ikke har den fornødne erfaring så vil det være dumt at købe en unghest..

-for det første går der ofte lang tid inden man kan ride evt stævner
    - meget kan gå galt i tilridningen og tiden derefter.. hesten vil jo prøve en af.. og kan være usikker..

-det er fint at have visionen om man kan vokse op sammen med hesten... men drømmen bliver for mange enden af deres ridning fordi de kører surt i det.. eller bare ikke magter det...

trist både for hest og rytter smiley

så jeg vil råde dig til at købe en lidt ældre som du vil kunne lære noget af smiley

• #3   31. maj 2006 Som der blir sagt kan du godt købe dig en unghest, men vær sikker på at få noget hjælp.. Jeg købte oz unghest uden at have prøvet det før.. Eller købte hende da hun hv a 1 år så gik der ligsom 2 år med bar at lære hnede at kende og opbygge et rigtig dejligt venskab..

Nu er hun næsten 3 år og er i gang med at gøre hende ryttervant.. Jeg får noget hjælp fra en der har prøvet det før, men det er kun mig der sidder ¨på hesten og sårn..

Så ja du kan godt købe en utilredet pony, og så bar få en masse hjælp..

• #4   31. maj 2006 Jeg sys' det er bedst at købe en utilredet pony. Så ved man hvordan den bliver behandlet igennem tilridningen-når man jo selv gør det. Det er også dejligt når man så ser at ens hest/pony, gør fremskridt under tilridningen :o)

• #5   31. maj 2006 Altså... jeg har selv tilredet mine heste (nogle var ryttervant men heller ikk mere)... og det er der kommet noget godt ud af, men har så os fået en helt del hjælp og støtte.....
    så hvis jeg var dig ville jeg måske købe en der bare er ryttervant, men alligevel skal du have støtte og opbakning, da det stadig er en unghest du har med at gøre....

Kommentér på:
utilredet pony....?

Annonce