{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Forældre, penge og træning {{forumTopicSubject}}

Hej! Nu er jeg f*** opgivet over mine forældre...
I vinter fik jeg tilbud af min danske træner som har flyttet 7timer herfra og nu er lærer på en rideline (skole) om at komme op og gå i den skole og sådan... Jeg og min veninde fik begge tilbudet og begge ville selvfølgelig... Hun fik rejse, men jeg fik ikke:( Det er mega træls og jeg var sur i en god stund pga det...
Så gik tiden og jeg skulle af med ponyene og over på hest.... gennem tilfeldigheter ringte jeg så til hun jeg rider ved nu og fik købe Ulf.. (hun red for han danske og har "tadt over" træningen han havde hernede).
Det fungerer faktisk lige så godt (måske bedre) at ride ved hende og jeg er meget glad for at have fået købe Ulf og alt sådan, men i weekenden var jeg oppe og besøge min træner og min veninde og det var mega hårdt!
Jeg havde ikke set dem siden desember og det var bare så HYGGE! jeg er bare så ked af at jeg ikke får bo deroppe jeg også... uah.. det er så hårdt at jeg ikke engang kan forklare det...
Og så når vi var deroppe spurte vi om der var nogen træningslejr ved min gamle træner i år og han sa jeg kunne få komme opp i 5 dage og så blive med til et par stævner bagefter... Jeg blev selvfølgelig vildt glad, men så kommer nu min far og siger nej og at det er for dyrt og sådan.. det er bare træls.. og i fjor var jeg på lejr med 2 ponyer i år er der kun en hest.. så kan der vel ikke blive så meget dyrere end det har været før..?
Jeg synes det er pisse urettferdigt...
Først nej til at gå på skole og så nej til at få komme op for at træne.. Jeg tror faktisk min mor også sa da han flyttet at jeg skulle få komme op og træne til sommer..

Skulle bare ud med det!

Tiril R

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forældre, penge og træning
Kommentér på:
Forældre, penge og træning

Annonce