{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Makeup og forældre? {{forumTopicSubject}}

Heej!
Ja som overskriften siger, så er mine forældre ikke så meget for at jeg bruger alt for meget makeup, eller de har de fint nok med øjnskygge, neglelak og læbepomade med farver, og sådan nogen mere almenlige ting, men bare ikke concealer( staves ) og Foundation og bb- cream og så vidre, men jeg kunne virkelig godt tænke mig det, da jeg har virkelig tydelig raner under øjnene. For måske nok lov til at købe noget af min mor for mine egne penge. Men hvad er jeres holdning??
Tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Makeup og forældre?
  • #1   1. mar 2014 Kan se du kun er 12 år.. Vent hellere med alt det make-up når man er så ung (:

• #2   1. mar 2014 Jeg synes det er helt fin og bruge concealer osv. hvis man har brug for noget at dække smiley smiley

• #3   1. mar 2014 Jeg må knap nok bruge mascara for mine forældre det eneste jeg må bruge er lidt concealer...og jeg skal altså konfirmeres i år, men nu er det heller ikke fordi jeg har voldsomt meget lyst til at gå med makeup, selvom ALLE fra min klasse og parallel klasse bruger makeup, og nogle af dem meget? smiley

• #4   1. mar 2014 Jeg brugte ikke engang mascara da jeg var 12 år smiley smiley

• #5   1. mar 2014 Du skal bare bruge det fornuftigt, og beherske dig lidt:-)

• #6   1. mar 2014 Helst så naturligt som muligt smiley

• #7   1. mar 2014 syns du skal holde dig til din lipgloss og neglelak et par år endnu, og vent med det andet til du bliver konfirmeret smiley

• #9   1. mar 2014 Syntes at det er tidligt at bruge makeup. Men jeg fik så også min første mascara foræret af min mor da jeg var 15, med den fulgte beskeden: ja den kan du altså godt tage og bruge når vi skal nogen steder.
    Nu er jeg 32 og jeg har lige shoppet ny makeup i går for alt hvad jeg havde var totalt udtørret og jeg skal se præsentabel ud på mandag hvor jeg starter nyt job. Så fra nu af står den på hverdagsmakeup, men det var næste også på tide i en alder af 32 smiley

• #10   1. mar 2014 jeg får bumser og uren hud generelt af at bruge pudder, foundation osv.. jeg er 20 år til info.

jeg bruger kun lidt mascara til dagligt... smiley jeg kan godt lide at hvis man skal bruge make up så skal det kun fremhæve dine træk.. dvs ikke skjule med et tykt lag et eller andet smiley men det finder man jo selv ud af smiley

• #11   1. mar 2014 Må indrømme at se helt unge piger / børn med makeup på er skræmmende og forkerte signaler de sender. Hvis du 12 år så fuck at der lidt sorte kanter under øjnene. Drik noget mere vand og sov lidt længere i weekenden. Du skal da ikke fylde din hud med sminke smiley min mening. Drop mode racet, hvis du. Skal til fest er det da ok at låne mors skuffe. Men ellers nej nyd din ungdom, og er der gruppe pres fordi de andre smøre. Fylder sig med make up og kemikalier. Så vælg at gå mod. Strømmen og vær glad for hvem du er, og hvad du står for. Det sejt det modigt og. Du vil respektere dig. Selv for det. Og respektere du dig selv, vil andre også gøre det. Igen min holdning smiley

• #12   1. mar 2014 Jeg ved godt hvorfor de siger det.. eller hvorfor mine siger det, de vil beskytte mig.
    De er bange for at jeg kommer til at se billig ud for at være ærlig smiley

• #14   1. mar 2014 Synes også det ef lidt tidligt. Jeg bruger mascara til hverdag, men ellers kun make-up til fest eller hvis jeg skal have taget billeder.
    Drik noget vand. smiley

• #15   1. mar 2014 Jeg er fuldstændig ligeglad med om andre bruger makeup. Deres valg.
    Jeg har da selv noget som jeg godt kan tage på ved særlige lejligheder.
    Min mor er rimelig ligeglad med sådan noget makeup. Hun synes jeg skal have lov til at prøve det hvis jeg har lyst.
    Jeg har tit fået at vide at "Man er grim uden makeup" men whatever, det er ikke mit problem. Andre er mere end velkomne til at tage makeup på men de skal fandme ikke komme og sige noget til mig!
    Jeg håber du får fundet af det smiley

• #18   1. mar 2014 Lige nu går jeg kun med mascara og concealer til mine rander og jeg er 14. Syntes også man skal gøre det så naturligt så muligt, hvis du har mega rander under øjnene som mig, så kan jeg 100 % forstå dig! Tag en snak med dine forældre om hvor meget det plager dig og spørg dem om du kan få lov, hvis du lægger det pænt?

- Du skulle bare hvide hvad jeg har lignet! Er nu ved at lære, hvor lidt makeup der skal til og i de rigtige farver for at det kan se pænt ud! Gik engang i skole med orange concealer og orange BB cream og jeg ligner et papir normalt ..

• #19   1. mar 2014 Bare husk at alt det conseler og pudder osv forhindre huden i at ånde, især hvis man ikke husker at få fjernet det igen, det kan gøre at man får grim hud og tidligere rynker

• #20   1. mar 2014 LOOOL distræt concealer smiley super autocorrect
    Jeg ville passe på med at dække huden for meget. Du risikerer at få uren og usund hud hvis du lukker det hele af og du vil med årene kunne se at din hud har haft det hårdt. Gør i det mindste dig selv den tjeneste at købe noget af en ordentlig kvalitet og brug lidt tid på at finde ud af hvilket mærke der passer til din hud. Drop det billige skrammel fra tiger, hm osv. Det giver bagslag på sigt

• #21   1. mar 2014 Det eneste jeg går med er en smule mascara hvis jeg skal i skole eller til en anden anledning. Men derhjemme, nul og niks!
    Jeg har slet ikke brug for og overskud til at proppe andet i ansigtet. Mine forældre har aldrig sat en aldersgrænse til forbrug af makeup, fordi jeg aldrig har brugt det før 7. klasse, såååå smiley

• #22   1. mar 2014 Øjenskygge som 12 årig?! No way..

Jeg syntes du skal holde dig langt væk fra makeup, så længe som muligt.
    Jeg kan forstå hvis du døjer med uren hud (bumser osv) at du gerne ville dække det, f.eks med dækstift, men alt det andet syntes jeg børn skal holde sig på lang afstand fra.

• #23   1. mar 2014 .

profilbillede
  • #25   1. mar 2014 Jeg synes også at makeup som 12-årig er lige lovlig tidligt. Vent et par år endnu - eller tag meget lidt samt naturligt makeup på. Der er forskel på en 12-årig, der går med en masse makeup for at "være voksen og lækker," og så en 12-årig der diskret måske gerne vil skjule lidt af sine bumser. Men rander under øjnene tror jeg næppe der er nogle der lægger mærke til i din alder, tror sagtens bare du kan slappe af smiley
    Jeg er selv 19 og går til dagligt med foundation, pudder, øjenskygge, eyeliner, mascara og bronzer. Og så er jeg en af dem, der er født med irriterende og næsten ikkeeksisterende øjenbryn, så jeg tegner mine øjenbryn hver dag. Det lyder af meget når det bliver skrevet ned, men jeg kager jo ikke mit ansigt ind smiley

• #27   1. mar 2014 Jeg er 12 år og jeg har ikke engang tænkt mig at bruge makeup, ikke engang til min konfirmation smiley

• #28   1. mar 2014 Jeg er 14 år og må sige at hvis jeg får en enkel kæmpe bums i ny og næ så vil jeg da også gerne dække den til, mascara er ikk noget jeg gør mig meget af, men det sker vel også i ny og næ hvis jeg ligner et lig..

Men tag du det bare roligt, du er kun 12 du behøver ikke at bekymre dig om alt det endnu!

• #29   1. mar 2014 hvis du var mit barn fik du end ikke lov at bruge øjnskygge, du er et barn og på ingen måde klar over hvad signaler du sender.

• #30   2. mar 2014 Tror ikke engang jeg vidste hvad mascara var da jeg var 12 smiley jeg begyndte at bruge mascara i 8. Klasse smiley

Nu har jeg fået verdens bedste kosmetolog der hjælper mig med en pæn, naturlig hud. Hun farver også mine vipper og bryn så jeg ikke skal smører div. Makeup på hver dag smiley

• #31   2. mar 2014 Mange tak for svarene! Jeg bruger kun lidt mascara og så ellers ikke rigtig mere i skolen.... Men som mange af jer har svaret så tror jeg bare at jeg vil vente lidt:-)

• #32   2. mar 2014 Er selv 12 og bruger kun lidt mascara til fester smiley vent med det til du bliver ældre det ødelægger nemlig huden hvilket ik er så godt

• #33   5. mar 2014 Jeg undres over, at du gerne må bruge farvet øjenskygge, men ikke lidt concealer under øjnene? smiley

Når det så er sagt, hvorfor ønsker du så overhovedet at bruge make up? Hvis du konsekvent går og er selvbevidst og ked af dine rander under øjnene, så forstår jeg det godt - og så ville jeg som mor give dig lov. Hvis det til gengæld mest bare er fordi veninderne gør det, så synes jeg du skal vente. Der er ingen verdens grund til at begynde på alt det gejl, før man virkelig ikke føler at man kan undvære det smiley

Kommentér på:
Makeup og forældre?

Annonce