{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

svært og sælge {{forumTopicSubject}}

andre end mig der synes det er håbløs og sælge noget for tiden..

Jeg har haft mit hoppeføl til salg lige siden det kom ud af sin mor og det er altså 8 måneder siden og der sker intet, har endda haft hende på billig og til knald tilbud men intet sker...

Har osse en shetter hooppe men ingen intreseret overhoved, folk vil åbenbart have alting gratis eller os har de ingen penge..

Hvad med jer kan i få jeres solgt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svært og sælge
  • #1   4. feb 2011 Det er fordi om vinteren er alle priser billigt men foilk gider ikke købe når det er dyrt at opstalde så venter de heller

• #2   4. feb 2011 Vi har haft 3 af vores ponyer til salg siden de blev født for knap 2 år siden. Det er lige lykkedes at sælge en af dem, men de to andre? Næ. Ikke ret mange seriøse henvendelser. Vi kan så heldigvis sagtens beholde dem, det har vi plads til. Så vi overlever.

Men det er en svær tid at sælge hest - eller noget andet - i.

• #3   4. feb 2011 Det er rigtig svært at sælge, især lige efter krisen og det så oveni er vinter. At køberne så ved det er købers marked hjælper heller ikke på¨det, for deres bud ligger efterhånden under hvad man kan få ved en slagter.
    Vil tro det bliver bedre når vi kommer ind i foråret og folk så kan begynde at smide dem på sommergræs.

• #4   4. feb 2011 Tror det er meget forskelligt at afhængig af hvad det er for en hest man skal sælge smiley

Jeg solgte min DV på 3 uger, og fik en rigtig god pris for hende.
    Og en ude i vores stald havde kun sin hest tilsalg i 1 uge, også var den solgt, og hun fik i hvert fald også en rigtig god pris smiley

Men tjek evt. på heste-nettet, og kig på folk der søger heste smiley

• #5   4. feb 2011 ©Daniella Larsen L

Har skrevet i din annonce, hvor du søger hest. :o)

• #6   4. feb 2011 Haflingersport - S&S

Det har du helt ret i. Det er generelt lettest at sælge ponyer/heste der kan rides og/eller med stamtavle. Vi har en 2 års hoppe uden stamtavle, som bliver stor 1'er eller lille hest. Hende kommer vi nok ikke af med foreløbig.

• #7   4. feb 2011 jeg vil give haflingersport ret....
    min den røde havde jeg til salg i en uge, og så var han solgt, et mindre afslag i prisen men stadig inden for det beløb jeg ville have så jeg var fint tilfreds...

Dem der virkelig skal have hest køber os.... men det er helt sikkert et spørgsmål om hvad folk står og skal bruge her og nu!!

• #9   4. feb 2011 Jeg solgte også på 3 uger, og til prisen - havde endda 2 købere at vælge imellem.
    Må sige det kom noget bag på mig, at det gik så hurtigt med det marked vi har idag. Men har man en god hest og prisen er rigtig, så kan alt sælges.

• #10   4. feb 2011 Jeg spurgte der hvor de var opstaldet, om de ville købe dem til den pris jeg selv havde givet for dem..

Det ville de gerne.. Så det var ikke så svært at sælge dem smiley

• #11   21. jun 2011 jeg har min 4års tilsalg jeg synes heller ikk der sker noget

Kommentér på:
svært og sælge

Annonce