{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Emilie !
Emilie !
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15

VÅGN OP!! {{forumTopicSubject}}

HALLO HESTE GALLERI?!
Sover i eller hvad? Har i bare glemt alt om hestegalleri?

Jeg sys´ at her er MEGET kedeligt, i opdatere næsten intet af de forslag vi kommer med!
Det er møg provo, og især fordig siden normalt er super god, men hvis der ik´ snart sker noget så smutter jeg altså!
Jeg ved man siger at rom ik´ blev bygget på en dag.... men helt ærligt jeg tror at de bare glemt alt om hestegalleri hvad med jer?
Jeg sys´ ihvertfald at det for dårligt at de ik´ fx. sletter nogen som snyder og laver vores forslag til siden!
Det er overhovedt ik´ sjovt mere!
Vi kom her vel for at have det sjovt, og hygge os med andre heste tøsser, men hvis der intet nyt sker er der jo slet ik´ sjovt såh...!

Vågn op hestegalleri, og kom ud af fjerdne!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VÅGN OP!!
  • #1   10. mar 2004 Vi beklager meget at vi ikke har besvaret alle de mange henvendelser, men vi har haft en del problemer med vores servere, som vi har forsøgt at løse. Dette har vi valgt at fokusere mere på, da der overhovedet ikke vil kunne eksistere et HesteGalleri.dk hvis de går ned.
    Vi vil snart efterkomme nogle af de mange ideer og forslag I er kommet med. Vi må bare bede jer om at være tålmodige!

Med hensyn til de mange falske heste, vil det lette vores arbejde hvis I gjorde som på de andre gallerier, at I samler en liste over dem med links til hestene, så vi hurtigere kan gennemgå dem og få dem fjernet - istedet for konstant at oprette nye forum-indlæg hver gang, eller flere indlæg om den samme falske hest.

Med venlig hilsen
    HesteGalleri.dk

• #2   10. mar 2004 ja meget enig... det er sq ved at blive dårligt...!

Kommentér på:
VÅGN OP!!

Annonce