VÅGN OP!! {{forumTopicSubject}}
HALLO HESTE GALLERI?!
Sover i eller hvad? Har i bare glemt alt om hestegalleri?
Jeg sys´ at her er MEGET kedeligt, i opdatere næsten intet af de forslag vi kommer med!
Det er møg provo, og især fordig siden normalt er super god, men hvis der ik´ snart sker noget så smutter jeg altså!
Jeg ved man siger at rom ik´ blev bygget på en dag.... men helt ærligt jeg tror at de bare glemt alt om hestegalleri hvad med jer?
Jeg sys´ ihvertfald at det for dårligt at de ik´ fx. sletter nogen som snyder og laver vores forslag til siden!
Det er overhovedt ik´ sjovt mere!
Vi kom her vel for at have det sjovt, og hygge os med andre heste tøsser, men hvis der intet nyt sker er der jo slet ik´ sjovt såh...!
Vågn op hestegalleri, og kom ud af fjerdne!!
Følger: 1 Følgere: 159151 Emner: 80 Svar: 457
Vi vil snart efterkomme nogle af de mange ideer og forslag I er kommet med. Vi må bare bede jer om at være tålmodige!
Med hensyn til de mange falske heste, vil det lette vores arbejde hvis I gjorde som på de andre gallerier, at I samler en liste over dem med links til hestene, så vi hurtigere kan gennemgå dem og få dem fjernet - istedet for konstant at oprette nye forum-indlæg hver gang, eller flere indlæg om den samme falske hest.
Med venlig hilsen
HesteGalleri.dk
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 101 Svar: 431
VÅGN OP!!