{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

oprette salgsannoncer {{forumTopicSubject}}

Sidder tit og kigger salgsannoncer igennem for hyggens skyld, og må sige jeg tit forbavses over hvor dårlige og useriøse de kan være.
Til alle jer "unge" hvorfor får i ikke hjælp af jeres forældre til at oprette annoncen så den bliver velskrevet og med gode billeder. Og hvad er det for forældre der lader deres børn selv sætte noget så dyrbart til salg, uden at være indenover.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  oprette salgsannoncer
  • #1   18. jan 2011 Altså nu har jeg selv oprettet en annonce, dog ikke en salgsannonce, men en købsannonce (: Jeg har skrevet det meste selv, men selvfølgelig har jeg haft mine forældre ind over.. (:
    Jeg tror ikke at forældre lader deres børn oprette annoncer uden at de er indeover, det skulle undre mig. Men har godnok set nogle annoncer i markedet der har undret mig meget.. (:

• #2   18. jan 2011 Kan bare ikke forstå man sætter en annonce på der er fyldt med stavefejl, og dårlige billeder, der nogle gange er redigeret i. En ting er tastefejl det kan vi alle lave, men når en hel annonce er komplet uforståelig så tænker jeg mit. Forventer man seriøse henvendelser eller hvad gør man?

• #3   18. jan 2011 Jeg sætter altid en ære i at mine annoncer er tydellige og med pæne billeder:-)

Har osse meget til salg, så synes der skal være orden i det:-)

• #4   18. jan 2011 Jeg er enig i at der skal være orden i det! En useriøs annonce giver useriøse henvendelser! (:

Men må sige jeg også har set en del annoncer fra voksne mennesker med fejl, og manglende information.. (:

• #5   18. jan 2011 Nogen gange er det altså ikke de unge der ikke ber om hjælp, men forældrene der ikke gider engagere sig (:
    Da jeg var yngre havde jeg min pony til salg, og stod 100 % selv for annoncen og svar på spørgsmål, fordi mine forældre ikke intresserede sig for min pony. Det er altså nogen der godt selv kan tage ansvar for deres ponyer selvom de kun er 14, fordi de bliver nødt til det (:

• #6   18. jan 2011 Nanna: ville dine forældre ikke hjælpe med at sælge din pony? Hvordan kan du have hest uden dine forældre hjælper dig? så må du da have nogle andre gode voksne omkring dig:0)
    Synes nu også der er forskel på at være 14 og så børn ned på 10- 11 år der sidder og opretter og byder på heste uden deres forældre ved det

• #7   18. jan 2011 Min forældre har aldrig interesseret sig for heste, da jeg var 12 år havde jeg to fjordheste herhjemme som jeg 100% selv stod for pasningen af. Jeg elskede heste(og gør det stadig smiley ) så jeg tog ansvaret og tog mig af dem.
    Jeg har en tante som hjalp mig med at skaffe foder, det vidste jeg jo ikke noget om dengang (:
    Nu er jeg 17, og mine forældre er blevet lidt bedre til at hjælp, de kører mig f.eks. til undervisning en gang om ugen, og stævner en gang i mellem. Men jeg tager mig stadig selv af dem, jeg står selv for foder, og ja, al hvad der skal til for at have heste (:

Så "unge" kan altså godt selv tage ansvar og stå for deres heste smiley

• #8   18. jan 2011 Nanna: Stor respekt for at du tager al det ansvar:-)

• #9   18. jan 2011 Hehe, tak (:
    Det ville self være sjovere og nemmere med forældre der engagerer sig, men de er søde til at hjælpe økonomisk en gang i mellem (:

• #10   18. jan 2011 Se det er jo et plus:-) Og ja det er hårdt arbejde, men viser osse at du virkelig elsker dine heste:-)

Kommentér på:
oprette salgsannoncer

Annonce