528 visninger
|
Oprettet:
Salgsannoncer uden svar {{forumTopicSubject}}
Nu er det så at jeg sidder og undrer mig over hvorfor man ikke svarer på de ting der bli´r foreslået på ens salgsannoncer, tænker mest på udstyr. Man har da for pokker brugt tid på at oprette ann. og er vel interesseret i at sælge, hvorfor svarer man så ikke........ Vi andre kan jo sagtens se at sælger har været her på hg uden at svare, i mine øjne er det mystisk.
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 515
Det er virkelig sært!
Jeg skrev på en annonce vedr. køb af shetlænder og der blev aldrig svaret på nogle af henvendelserne i annoncen. Den var der længe, så jeg tror den blev forlænget mindst en gang??
Det samme er sket for mig i en af 'male'annoncerne. Flere hundrede skriver, men der er ikke én der har fået malet deres hest. Jeg opfordrede folk til at sende et link af deres malede hest, da jeg ikke kunne forstå at der ikke skete noget, men ingen meldte sig.
De heste som personen skrev hun ville male kunne jeg efter slet ikke finde??
Meget mærkeligt...
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 515
¨˜°º•¤ CC ¤•º°˜¨
Hehe, ja det kan da godt være man skal være lidt mere selektiv
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 85
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
apr 2008
Følger: 55 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 3.182
Jeg synes også, der ofte komme rmange useriøse kommentarer til annoncer, fx "bm", som jo endda ikke er tilladt ift HGs regler, eller folk, der skriver "er mega intra, har bare ingen penge". Den slags gider jeg ikke bruge tid på at svare....
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 69
nogle gange så svare jeg på deres annoncer eller pb. eller i min ejen annonce
så det kan man ikke helt gå ud fra
vh
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 25
Mvh
Salgsannoncer uden svar