{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Salgsannoncer uden svar {{forumTopicSubject}}

Nu er det så at jeg sidder og undrer mig over hvorfor man ikke svarer på de ting der bli´r foreslået på ens salgsannoncer, tænker mest på udstyr. Man har da for pokker brugt tid på at oprette ann. og er vel interesseret i at sælge, hvorfor svarer man så ikke........ Vi andre kan jo sagtens se at sælger har været her på hg uden at svare, i mine øjne er det mystisk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salgsannoncer uden svar
  • #1   3. jun 2010 Det har jeg også lagt mærke til...
    Det er virkelig sært!
    Jeg skrev på en annonce vedr. køb af shetlænder og der blev aldrig svaret på nogle af henvendelserne i annoncen. Den var der længe, så jeg tror den blev forlænget mindst en gang??

Det samme er sket for mig i en af 'male'annoncerne. Flere hundrede skriver, men der er ikke én der har fået malet deres hest. Jeg opfordrede folk til at sende et link af deres malede hest, da jeg ikke kunne forstå at der ikke skete noget, men ingen meldte sig.
    De heste som personen skrev hun ville male kunne jeg efter slet ikke finde??

Meget mærkeligt...

• #2   3. jun 2010
    ¨˜°º•¤ CC ¤•º°˜¨

Hehe, ja det kan da godt være man skal være lidt mere selektiv smiley

• #3   3. jun 2010 jeg har prøvet det samme bare med beskeder.. men sådan er det jo..

• #4   3. jun 2010 Jeg svarer via PB. Havde ærligt talt ikke tænkt over at det kunne opfattes sådan som i beskriver det. :-S

• #5   3. jun 2010 men hvis jeg har skrevet at jeg fx er intra i hesten så skriver ejeren at jeg skal skrive en pm. så svare personen ik..

• #6   3. jun 2010 Jeg har tit været udsat for at folk spørger igen og igen til ting, der ALLEREDE står i annoncen...det er drøn irriterende, at de ikke gider læse annoncen inden de spørger....så tilsidst holder jeg op med at svare, da jeg ikke gider gentage mig selv en masse gange....

Jeg synes også, der ofte komme rmange useriøse kommentarer til annoncer, fx "bm", som jo endda ikke er tilladt ift HGs regler, eller folk, der skriver "er mega intra, har bare ingen penge". Den slags gider jeg ikke bruge tid på at svare....

• #7   3. jun 2010 hej
    nogle gange så svare jeg på deres annoncer eller pb. eller i min ejen annonce
    så det kan man ikke helt gå ud fra
    vh

• #8   3. jun 2010 Jeg ved ikke helt om jeg skal sige godt at andre end mig har prøvet det, for det er jo sådan set ikke godt, men mærkeligt...... Nu vil jeg ikke nævne den annonce jeg har prøvet det med, men jeg har skrevet på annoncen senere samme dag hvor sælger har svaret andre og kan se at hun har været på hg hver dag siden, uden at svare, og det er det jeg ikke forstår og nok heller ikke kommer til smiley Men man må nok bare sande at vi alle ikke er ens.
    Mvh

Kommentér på:
Salgsannoncer uden svar

Annonce